زمان انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ -

باید از گل زده‌مان مراقبت کنیم/ برای ادامه لیگ بازیکن کم داریم

به گزارش سرای نور؛ اکبر میثاقیان  با اشاره به تساوی تیمش برابر سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: بازی مهم و حساسی را پشت سر گذاشتیم. سپاهان واقعا تیم پر مهره و خوبی است که امسال شاید از روی اتفاق نتوانسته مانند گذشته در لیگ جایگاه خوبی داشته باشد.

وی افزود: با این حال شاگردانم واقعا عملکرد خوبی داشتند. حتی پس از اینکه گل اول را به ثمر رساندیم می‌توانسیتم گل های بیشتری نیز بزنیم اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم بازیکنانم واقعا مقابل تیم خوب سپاهان عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد با اشاره به اینکه دو تساوی در دو بازی اخیر که به عنوان سرمربی سیاه جامگان انتخاب شده،کسب کرده تصریح کرد: من هنگامی که به عنوان سرمربی سیاه جامگان انتخاب شدم اول به مصاف استقلالی رفتیم که به همه تیم ها سه گل زده بود و بازی فوق‌العاده سختی را برابر آن‌ها داشتیم که خوشبختانه بازیکنانم توانستند با ارائه یک بازی خوب یک امتیاز را بگیرند پس از آن هم مقابل سپاهان پر مهره قرار گرفتیم که در این بازی هم علی رغم اینکه حتی می‌توانستیم پیروز شویم، بازی با تساوی پایان یافت. فکر می‌کنم این نتایج خوب در دو بازی اخیر باعث شود تا در بازی های بعدی هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

میثاقیان گفت: من در مدتی که به این تیم آمدم سعی کردم همدلی را میان بازیکنان بیشتر از قبل کنم و فکر می‌کنم این مساله کمک زیادی به ما کرد. فکر می‌کنم با توکل بر خدا بتوانیم به موفقیت برسیم و تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما باید تدابیری بیندیشیم که از گل زده مان به خوبی مراقبت کنیم و حتی به فکر زدن گل های بیشتر باشیم چرا که در بازی برابر سپاهان ابتدا از حریف پیش افتادیم و  حتی چند موقعیت هم برای زدن گل‌های بیشتر داشتیم که از آن استفاده نکردیم در بازی برابر استقلال هم شرایط اینگونه بود. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در مسابقات آتی که بازی های آسانی هم نیست، نتایج خوب و قابل قبولی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد در پایان تصریح کرد: متاسفانه ما با وجود اینکه راه سختی پیش رو داریم اما بازیکن کم داریم و لیست تیم‌مان هم پر است با این حال امیدوارم بازیکنان  تا پیش از عید شارژ مالی شوند تا با تمرکز بیشتری لیگ را ادامه دهند.

 

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۱ اسفند, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو