زمان انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ -

ملایی به نشان نقره دست یافت/ نوری و رشیدی آخرین نمایندگان ایران

جودوکار المپیکی ایران با قبول شکست برابر نماینده کشور میزبان در دیدار نهایی رقابتهای گراند اسلم باکو به نشان نقره دست پیدا کرد.

به گزارش سرای نور؛   در ادامه این مسابقات که در آذربایجان جریان دارد، سعید ملایی برای کسب مدال طلا در دیدار نهایی وزن ۸۱- کیلوگرم به مصاف «رفعت اسماعیلف» از کشور میزبان رفت و در پایان با قبول شکست به نشان نقره دست یافت.

وی پس از استراحت در مرحله نخست، با برتری مقابل «افیق صفرلی» از آذربایجان،  «فرانک دی ولت» از هلند و  «اوگان باتار» از مغولستان نیز به دیدار نهایی راه پیدا کرده بود.

امروز همچنین در وزن ۷۳- کیلوگرم محمد محمدی بریمانلو دور دوم به «ریکی ناکایا» از ژاپن و مهدی فتحی پور هم به «لاشا شاداتاشویلی» از گرجستان نتیجه را واگذار کرده و از دور رقابتها کنار رفت. جمعه نیز در روز نخست این رقابتها ابوالفضل محمودی، قاسم نوری زاده و علیرضا خجسته توفیقی در کسب مدال نداشته و حذف شدند.

فردا یکشنبه در روز پایانی وحید نوری و حامد رشیدی در وزن ۹۰- کیلوگرم به مصاف حریفان خود می رود. رشیدی در گروه B دور نخست «ادریسف» از قرقیزستان را پیش رو دارد و سپس به مصاف نماینده اکراین می رود.  نوری هم در گروه C دور نخست با  «تونی میلتیچ» از بوسنی مبارزه می کند و سپس به مصاف « ممدلی محمداف» از آذربایجان می رود.

این دوره از مسابقات روز جمعه با حضور ۱۸۳ جودوکار از ۳۱ کشور به میزبانی آذربایجان در باکو آغاز شد و عصر یکشنبه ۲۲ اسفندماه به پایان می رسد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها: ,,, ,
زمان انتشار: ۲۱ اسفند, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو