زمان انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ -

استقلال را از هر زاویه آنالیز کردیم/ از جباروف اطلاعات گرفته‌ام

سرمربی تیم فوتبال لوکوموتیو ازبکستان با بیان اینکه از «سرور جباروف» درباره استقلال اطلاعات گرفته است، گفت: سعی می‌کنیم سه امتیاز بازی با استقلال را به دست بیاوریم.

به گزارش سرای نور؛ «آندری میکایلف» در نشست خبری دیدار تیم های استقلال تهران و لوکوموتیو ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا که بعدازظهر امروز یکشنبه برگزار شد، گفت: خوشحالم در ایران هستم. همه تیم ها در این گروه ۳ امتیازی هستند. فردا سعی و تلاش می‌کنیم که پیروز این مسابقه باشیم.

وی درباره تماشاگران تیم استقلال که یکی از حریفان تیم لوکومتیو محسوب می شوند، تاکید کرد: در ایران مردم فوتبال را دوست دارند و فوتبال فهم هستند. بازیکنان خوبی هم در ایران وجود دارند. می دانیم که تماشاگران زیادی فردا به ورزشگاه می آیند. اولین بار نیست که با تیم های پرطرفدار بازی می کنیم. از همه جهت خودمان را آماده بازی کرده ایم. مطمئن باشید در بازی برگشت هم تماشاگران زیادی برای حمایت از ما به ورزشگاه می آیند.

سرمربی لوکوموتیو درباره حضور جباروف در تیم استقلال و اینکه آیا با این بازیکن درباره استقلال صحبتی داشته است؟ تصریح کرد: مسلما با جباروف در ارتباط بوده ام. اطلاعاتی از جباروف گرفته ام و می دانم که با تیم قدرتمندی بازی داریم ولی ما خودمان یک تیم هستیم و به آنالیزورهای خودمان بسنده می کنیم. احترام خاصی را هم برای جباروف و استقلال قائلم.

میکایلف درباره جنگنده بودن بازیکنان تیمش و سرعتی بودن بازیکنان استقلال تاکید کرد: می دانیم فوتبال ایران یک فوتبال قدرتی است. در ایران فوتبالیست ها خوب و باشعور بالا بازی می کنند. استقلال را از هر زاویه ای آنالیز کرده ایم و تمام راه های نفوذ این تیم را می شناسیم. قصد داریم نتیجه لازم را با پیروزی به دست بیاوریم.

سرمربی تیم لوکوموتیو در پایان گفت: امیدوارم فردا یک فوتبال ایده آل و پاک و به دور از حاشیه انجام بدهیم و هر تیمی که مستحق پیروزی است به این نتیجه برسد. همچنین سال نو را به ایرانی ها تبریک می گویم. امیدوارم هم نوروز ازبکستان و هم نوروز ایران برای مردم هر دو کشور خوب باشد.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۲ اسفند, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو