زمان انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ -

جاده های گلستان به دوربین های پلاک خوان مجهز شد

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: جاده های گلستان به دوربین های پلاک خوان مجهز شد.

به گزارش سرای نور؛ ابراهیم مبارک قدم، عصر دوشنبه در نشست خبری مدیران شورای حمل و نقل استان گلستان با موضوع خدمات نوروزی سال ۹۶ اظهار کرد: در راستای شعار نوروزی سال ۹۶، با هوشمندسازی و نصب دوربین های پلاک خوان در برخی محورهای اصلی، سبقت های غیر مجاز خودروها کنترل می شود.

وی افزود: طرح سفرهای نوروزی سال ۹۶ از ۲۵ اسفند ۹۵ شروع و تا پایان ۱۵ فروردین ۹۶ ادامه خواهد داشت.

میرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه در کمیسیون مدیریت ایمنی ایجاد تیم مشترکی از عوامل راه و شهرسازی، پلیس راه، محورهای مواصلاتی درون و برون شهری تعریف شده است، اظهار کرد: مواردی که نیاز به اصلاح جریان ترافیکی دارد از جمله آشکارسازی نقاط حادثه خیز، ترمیم آسفالت ها، نصب شب نماها و .. احصا شده و به مقاطع ذی ربط از جمله شهرداری ها  و اداره کل راه و شهرسازی ابلاغ شده است.

مبارک قدم تاکید کرد: عملیات راه سازی و حفاری در این بازه زمانی ممنوع و دستگاه های حفار مکلف به ترمیم رویه های محورهای مواصلاتی هستند.

وی گفت: در بازه زمانی طرح سفرهای نوروزی، عبور و مرور موتورسیکلت ها در بزرگراه ها و عبور انواع تریلر و کامیون ها ممنوع خواهد بود بجز کامیون های حامل سوخت.

میرکل راه و شهرسازی گلستان تاکید کرد: در فاصله زمانی ۲۷ تا ۲۹ اسفند و ۱۲ تا ۱۴ فروردین ۹۶ در محورهای گلوگاه و جنگل گلستان محدودیت های ترافیکی اعمال می شود.

مبارک قدم با اشاره به تلاش حوزه راه و شهرسازی، پلیس راه، امور حمل و نقل، دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس، تصریح کرد: آمار ۱۱ ماهه تصادفات سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ کمتر بوده و تعداد تصادفات فوتی ۱۴ درصد، تصادفات جرحی ۱۳ درصد، تصادفات خسارتی پنج درصد و مجموع کل تصادف ها ۱۱ درصد کاهش داشته است.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۳ اسفند, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو