زمان انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۶ -

میوه های خوب در پستوی مغازه های شیراز/ پرتغال ۱۳ هزار تومان

به دلیل عدم وجود کیفیت در میوه های توزیع شده مردم شیراز اگر خواهان میوه های خوب باشند باید به پستوی مغازه های مراجعه کنند.

به گزارش سرای نور؛ با فراسیدن ایام نوروز بازار خرید و فروش میوه در شهر شیراز رونق فراوان گرفته که این افزایش تقاضا باعث سوء استفاده برخی از فروشندگان شده است.

این افزایش خرید به دلیل عدم وجود کیفیت مناسب در میوه های طرح توزیع در سطح شهر روی داده زیرا پرتغال و سیب کیلویی ۳ هزار و ۳۵۰۰ تومان فاقد کیفیت است.

از طرف دیگر کسانیکه خواهان میوه های خوب هستند نیز با نرخ بالای فروش میوه مواجه می شوند تا جاییکه سیب از نرخ کیلویی ۸ هزار تومان به بالا و پرتغال نیز از ۱۰۵۰۰ تومان تا ۱۵ هزار تومان در سطح شهر به فروش می رسد.

خرید گران افزایش قیمت هم به همراه دارد

اما یکی از فروشندگان میوه در سطح شهر شیراز  با اشاره به اینکه افزایش نرخ میوه به دلیل افزایش نرخ خرید میوه فروشان است، گفت: زمانیکه ما بار را گران خریداری کنیم به ناچار باید با افزایش قیمت به مردم ارائه کنیم.

کاظم رستگاری تاکید کرد: اگر میوه های درجه یک را در انبار قرار می دهیم به دلیل این است که میوه های موجود در مغازه به فروش برسد.

وی ادامه داد: در حال حاضر سیب درجه یک کیلویی ۹ هزار تومان را ارائه می کنیم و پرتغال درجه یک و عالی نیز کیلویی ۱۱ هزار تومان است.

این فروشنده میوه در شیراز تصریح کرد: میوه های طرح توزیع کیفیت ندارد و اکثر مردم نیز به دنبال میوه های با کیفیت هستند تا در زمان میهمان داری از آنها استفاده کنند.

میوه طرح تنظیم کیفیت ندارد

اما یکی از خریداران نیز  با اشاره به اکثر مغازه ها میوه های درجه یک را مخفی کرده اند، گفت: ورودی مغازه ها، با میوه های معمولی مواجه می شویم اما اگر از فروشنده درخواست میوه بهتر کنیم ما را به انبار راهنمایی می کند.

وی تاکید کرد: دقایقی پیش پرتغال داراب را کیلویی ۱۱ هزار تومان خریداری کردم در حالیکه در مغازه ای دیگر همین پرتغال با کیفیت برابر کیلویی ۱۵ هزار تومان عرضه شده است.

منبع:مهر

 

زمان انتشار: ۱ فروردین, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو