زمان انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۶ -

ناخواسته ازپرسپولیس رفتم/کریمی و دایی مرا از خداحافظی منصرف کردند

مدافع تیم تراکتورسازی با بیان اینکه قصد داشته بعد از بازی با پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند، گفت: بعد از مشورت با کریمی، مهدوی کیا و علی دایی منصرف شدم.

به گزارش سرای نور؛ محسن بنگر که این فصل به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست، نتوانست آنطور که باید و شاید برای این تیم بازی کند. بنگر ابتدا دچار مصدومیت شدید شد و سپس بعد از بازی با پرسپولیس، با امیر قلعه نویی سرمربی این تیم درگیری لفظی پیدا کرد و در نهایت از تراکتورسازی کنار رفت.

این مدافع که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد، درباره مسائل مختلف از جدایی از پرسپولیس گرفته تا تصمیمش برای خداحافظی از فوتبال و ایجاد یک آکادمی در مازندران صحبت کرد که مشروح این گفتگو در زیر می آید:

جدا شدنم از پرسپولیس ناخواسته بود ولی خوب رفتم
جدا شدنم از پرسپولیس ناخواسته بود که نمی خواهم به دلایل آن ورود کنم. با این حال هواداران پرسپولیس به من لطف زیادی داشتند و حتی روی یکی از پستهایی که منتشر کردم، ۱۴ هزار نظر گذاشتند. فکر می کنم خوب از پرسپولیس جدا شدم.

از هم تیمی هایم خجالت می کشیدم
در ابتدای حضورم در تبریز، نظرات منفی بود ولی به تدریج لطف مردم بیشتر شد ولی به یکباره به مصدومیت شدیدی خوردم. سخت ترین روزهای عمر یک ورزشکار موقعی است که مصدوم می شود. من زیاد سابقه مصدومیت نداشتم ولی مصدومیت آخرم سنگین بود. وقتی در خانه بازی را می دیدم خجالت می کشیدم که نمی توانم به هم تیمی هایم کمک کنم. دوران آسیب دیدگی روزهای بدی است. برای من روزهای بدی گذشت چون نتوانستم به تیم برگردم و کمک کنم.

تراکتورسازی و استقلال امتیازات بدی را از دست دادند
پرسپولیس اختلافش را در جدول با تیم های دیگر زیاد کرده است. تراکتورسازی و استقلال امتیازات بدی از دست دادند. گرفتن پرسپولیس در صدر جدول خیلی سخت است چون بازی های زیادی نمانده ولی در جام حذفی ان شاءالله تراکتورسازی قهرمان می شود چون مردم آذربایجان نیاز به یک قهرمانی دارند.

نوری دوست دارد به پرسپولیس برگردد
با محمد نوری در سه تیم مختلف همبازی بودم. نوری از روز اولی که به سپاهان آمد، نشان داد می تواند فوتبالیست بزرگی شود که شد اما او می توانست بالاتر از اینها هم باشد. می شد بهتر به نوری بها داد و او به حقش نرسید. یک مقدار به نوری ظلم شد. او می توانست هنوز هم کاپیتان اول پرسپولیس باشد. خودش هم خیلی دوست دارد به پرسپولیس برگردد. محمد اگر در یک بازی تراکتورسازی نباشد جای خالی اش محسوس است. او جزو معدود بازیکنانی است که هم روی زمین خوب است هم روی هوا.

حاتمی سه برابر آنچه که هست کار می کند
فرزاد حاتمی هم جزو بازیکنانی است که خیلی تلاش می کند. فرزاد در پرسپولیس زیاد بازی نکرد و موفق نبود ولی در استقلال روزهای خوبی داشت. او سه برابر آنچه که هست در تراکتورسازی کار می کند. یکسری ضعفها و مشکلاتی هم دارد که با تلاش آنها را رفع می کند.

بزرگان فوتبال مرا از خداحافظی منصرف کردند
دوست داشتم پارسال و بعد از جدایی از پرسپولیس خداحافظی کنم که نشد. امسال هم بعد از بازی پرسپولیس و تراکتورسازی تصمیم گرفتم از فوتبال خداحافظی کنم. با چند تن از بزرگان فوتبال مثل علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و مهرداد میناوند هم مشورت کردم که آنها صلاح نداستند این کار را بکنم.

از فوتبال خداحافظی می کنم اگر …
همانطور که گفتم مصدومیت سنگینی داشتم. می خواهم از همین ماه تمرینات بدنسازی ام را شروع کنم. تمام تلاشم این است که یکسال دیگر بازی کنم؛ اگر هم نشد با افتخار خداحافظی می کنم. هنوز مصدومیتم کامل برطرف نشده است. سعی می کنم در این سه ماه وضعیت بدنی ام را برگردانم. اگر بتوانم که بازی می کنم اگر هم نشد که اجباری نیست.

استعداد مازندرانی ها در فوتبال وحشتناک است
ما مازندرانی ها استعداد وحشتناکی در فوتبال داریم. به نظرم استعداد اول فوتبال ایران، مازندران است. خودم دوست دارم در یک تیم مازندرانی بازی کنم ولی متاسفانه مسئولان مازندران به فکر فوتبال این استان نیستند. با این همه استعداد، تیم شموشک تمام شد. نساجی هم این وضعیت را دارد. مازندران حداقل می تواند دو تیم لیگ برتری داشته باشد.

دوست دارم در مازندران آکادمی بزنم
بعد از اتمام دوران فوتبالم دوست دارم یک آکادمی در مازندران بزنم تا استعدادهای مازندران را به ایران و دنیا معرفی کنم. همه مازندرانی ها و شمالی ها استعداد وحشتناکی دارند و دوست دارم در این زمینه کار کنم.

اتوبوس سپاهان به خاطر دربی ترکید!
دربی ۳ بر ۲ که ایمون زاید سه گل زد، یک بازی خاص بود. آن موقع عضو تیم سپاهان بودم که داشتیم با تیم به گیلان می رفتیم. پرواز کنسل شده بود و با اتوبوس رفتیم. باخت استقلال باعث می شد ما قهرمان شویم اما ابتدا  دو بر صفر جلو افتاد ولی پرسپولیس اواخر بازی سه گل زد. همان موقع اتوبوس تیم ما مثل استادیوم ترکید. خدا را شکر وقتی در پرسپولیس بودم باختی را مقابل استقلال تجربه نکردم.

هادی نوروزی را اذیت می کردم
هادی نوروزی هم از نظر انسانی و هم از نظر فوتبالی قوی بود. بهترین هم اتاقی من بود بود. هرچند هادی کاپیتان پرسپولیس بود ولی همیشه ساکت بود. من گاهی هادی را اذیت می کردم ولی او هیچ موقع اذیتم نکرد.

۲ بر صفر قطر را می بریم
ما هم به عنوان یک تماشاگر از تیم ملی حمایت می کنیم. ان شاءالله بازی با قطر را می بریم و صعودمان به جام جهانی تا حد زیادی قطعی می شود. پیش بینی خودم این است که ۲ بر صفر قطر را می بریم.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱ فروردین, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو