زمان انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۶ -

شمار مسافران مقیم نوروزی در مازندران ۸ درصد رشد یافت

استاندار مازندران گفت: شمار مسافران نوروزی مقیم در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان هشت درصد رشد داشته است.

به گزارش سرای نور؛ ربیع فلاح جلودار عصر سه شنبه در بازدید از ستاد خدمات سفر، با تبریک نوروز و سالی سرشار از موفقیت و نشاط گفت: تا دیروز بیش از دو میلیون و ۲۴۰ هزار نفر به استان مازندران آمده‌اند که این رقم نسبت به سال پیش حدود هشت درصد افزایش یافته است

وی با اشاره به فعالیت مسئولان در ایجاد رضایت‌مندی در مردم بر حضور و مشارکت همه مسئولان در سال اقتصاد مقومتی، تولید و اشتغال تأکید کرد.

فلاح با اشاره به تأکیدات رهبری بر اقتصاد مقاومتی گفت: ما نیز در طول سال ۹۵ و سال‌های پیش‌تر در استان مازندران در جهت اقتصاد و معیشت مردم پیگیر بوده‌ایم و همه دست‌اندرکاران استان در هر سه قوه، علما و مسئولان دست به دست هم داده‌ایم تا با آرامش، هبستگی و همدلی موجود در مازندران بتوانیم چرخ استان را بهتر بچرخانیم.

وی ضمن تشکر از تلاش کمیته‌های دوازه‌گانه ستاد خدمت سفر بر استفاده از همه زیرساخت‌های استان و افزایش خدمات‌دهی و ضریب‌بهره‌وری در طی  این چهار سال متوالی اشاره کرد.

فلاح یکی از کمیته‌های مهم که در این دولت تشکیل یافته را کمیته روستایی برشمرد و افزود: ارزش و اهمیت روستاهای ما کمتر از شهرها نیست؛روستا یک منطقه کوچک با شرایط خاص اقلیمی و جغرافیایی و برخوردار از همه مواهب نسبی موجود در شهرها و مردمانی مهمان‌نواز است.

وی با بیان اینکه این مسافرت‌ها به اقتصاد خانوارهای ما کمک خواهد کرد، بر تکمیل زیرساخت‌ها و فراهم کردن تسهیلات برای مردم تأکید و ابراز اطمینان کرد که با این فعالیت‌ها استان مازندران سرآمد استان‌های کشور شود.

وی افزود:راه‌های مواصلاتی استان در سال جدید بهتر شده و مردم آسان‌تر رفت‌وآمد می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش تجارب مدیران در طی این چهارسال افزود: ارزاق عمومی و کالاها باید روزمره رصد گردد و با افزایش قیمت نامتعارف باید برخورد شود تا شادابی مردم بیشتر تأمین شود.

فلاح با بیان اینکه تاکنون بیش از سه هزار و ۴۰۰ نفر برای نامزدی انتخابات شوراهای روستایی و شهری ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: این رقم نسبت به گذشته فزونی داشته است و امسال نیز باید مشارکت مردم در همه زمینه‌ها افزون بر سال‌های گذشته باشد و همه تلاش‌ها باید منتج به یک مشارکت حداکثری شود.

وی با اشاره به رتبه اول مردم استان در مشارکت‌های عمومی، گفت: این جریان باید با تلاش مسئولان استمرار یابد.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱ فروردین, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو