زمان انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۶ -

کشف بیش از یک تن حشیش و هروئین در استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از عملیات مشترک با پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ و کشف یک تن و ۲۳۶ کیلوگرم حشیش و هروئین در اسلامشهر خبر داد.

به گزارش سرای نور؛ سردار محسن خانچرلی گفت: با اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران و تهران بزرگ، سرنخی از فعالیت یکی از قاچاقچیان شاخص موادمخدر به نام «بهرام» که در تهیه و توزیع موادمخدر در غرب استان تهران فعالیت داشت، به دست آمد، با پیگیری ها و گسترش چتر اطلاعاتی پلیس، مشخص شد قاچاقچی موادمخدر به تازگی مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از قاچاقچیان شرق کشور تهیه و به منزلی در شهرک واوان اسلامشهر منتقل کرده است تا در فرصت مناسب، موادمخدر را توزیع کند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با شناسایی محل نگهداری موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران و شهرستان اسلامشهر در عملیاتی مشترک با ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در قالب سه تیم عملیاتی پس از هماهنگی با مقام قضائی ، با ورود به منزلی در اسلامشهر موفق به دستگیری سه قاچاقچی موادمخدر شدند.

سردار خانچرلی با اشاره به عملیات ویژه پلیس در روز اول سال جدید بیان داشت: در بازرسی از منزل قاچاقچیان، مقدار  یک تن و۱۶۰کیلوگرم حشیش و ۷۶ کیلو و۴۰۰ گرم  هروئین کشف شد.

رئیس پلیس غرب استان تهران تصریح کرد: در ادامه، ماموران انتظامی در دو عملیات دیگر موفق به دستگیری سر دسته این باند قاچاق موادمخدر به نام ” بهرام” در اسلامشهر و همچنین دو تن از اعضای دیگر این باند شدند.

به گفته سردار خانچرلی در این عملیات ها، سه دستگاه خودرو هیوندا ای ایکس ۵۵،  پراید و پژو ۴۰۵  از قاچاقچیان توقیف و به همراه قاچاقچیان و موادمخدر مکشوفه به پلیس مبارزه با موادمخدر انتقال داده شدند و در این راستا پرونده قضائی تشکیل شده و تحت بررسی است.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲ فروردین, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو