زمان انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۶ -

ترافیک سنگین در ۶ محور مواصلاتی/ هوای ۱۴ استان برفی و بارانی است

پلیس راهور اعلام کرد بارش باران و برف در برخی استان های کشور ادامه دارد و رانندگان باید ضمن تجهیز خودروهای خود به زنجیر چرخ با رعایت سرعت مطمئنه در محورهای برف گیر رانندگی کنند.

به گزارش سرای نور؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس راهور ناجا، در استان های اردبیل(اردبیل_مغان)، چهارمحال و بختیاری(کوهرنگ _مسجد سلیمان،ناغان_خوزستان،بروجن_لردگان،لردگان _خوزستان)، خراسان شمالی(بجنورد_اسفراین) و مازندران(محورهای هراز،فیروزکوه و کندوان) بارش برف گزارش شده است.

دراکثر محورهای استانهای ایلام،خراسان رضوی،خوزستان،کرمانشاه،گلستان،مرکزی،گیلان،مازندران و هرمزگان، آذربایجان غربی(محور تکاب)، فارس(محور خرم بید_فیروز آباد و داراب)بارش باران گزارش شده است.

ترافیک در باند جنوبی آزادراه تهران_کرج( محدوده پل فردیس تا پل کلاک)،آزادراه کرج_قزوین(باند جنوبی محدوده پیش آهنگی تا پل فردیس و باند شمالی از محدوده پل فردیس تا مهرویلا-پرحجم و نیمه سنگین)، باند شمال به جنوب محور کرج-چالوس (محدوده مرزن آباد تا دهانه جنوبی تونل کندوان-پرحجم و نیمه سنگین)، محور فیروزکوه (باند شمال به جنوب محدوده سرخ آباد تا جوارم و باند جنوب به شمال محدوده زیرآب تا تونل شیرگاه- پرحجم و نیمه سنگین)، باند شمال به جنوب محور رودبار-منجیل و آزادراه قزوین به رشت-پرحجم و روان و آزادراه تهران_قم هردو باند پرحجم و روان گزارش شده است.

در استان های خراسان رضوی (اکثر محورها)، خراسان شمالی (محورهای بجنورد-آشخانه و آشخانه-چمن بید)، اردبیل (محور خلخال-اسالم محدوده گردنه الماس)،محور فیروزکوه (محدوده گدوک) و ارتفاعات محور کرج-چالوس کاهش دید و مه گرفتگی گزارش شده است.

در استان چهارمحال و بختیاری (محور کوهرنگ-مسجد سلیمان محدوده گردنه های چری و شامنصوری) و استان زنجان (محورهای طارم-تهم و دندی-تخت سلیمان) یخ زدگی گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

در استان سیستان و بلوچستان(محور زاهدان_بم) گردو خاک غلیظ و کاهش دید گزارش شده است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۴ فروردین, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو