زمان انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۶ -

هراز به سمت تهران یک‌طرفه شد/ چالوس همچنان دوطرفه با ترافیک سنگین

رئیس مرکز کنترل ترافیک راه راهور ناجا باب یان اینکه جاده چالوس هنوز یک طرفه نشده است، گفت: محور هراز از شمال به جنوب یک‌طرفه شده است.

به گزارش سرای نور؛ سرهنگ نادر رحمانی ، درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار داشت: در استان‌های زنجان (محورهای ملازم- تخت سلیمان)، مازندران (محورهای کیاسر و  ارتفاعات هراز- فیروزکوه) و گیلان (محورهای اسالم به خلخال و کوهین) بارش برف گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی افزود: بارش باران نیز در اکثر محورهای استان  البرز، اصفهان، لرستان، گلستان، کردستان، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری مشاهده شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راه راهور ناجا ادامه داد: در محورهای قوچان به مشهد، آزادراه تهران-ساوه نیز بارش باران گزارش شده است.

وی گفت: ترافیک نیمه سنگین کرج به چالوس نیز گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی یادآور شد: مه‌گرفتگی و کاهش دید نیز در استان‌های خراسان رضوی، تربت حیدریه، مشهد- کلات و همینطور گردنه حیران مشاهده می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر تنها مسیر شمال به جنوب جاده هراز در جریان است و دیگر جاده‌های کشور یکطرفه نشده‌ است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راه راهور ناجا درباره تصادفات زنجیره‌ای که در بعضی از جاده‌های کشور اتفاق افتاده است، گفت: از رانندگان تقاضا می‌شود با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها، مه‌گرفتگی و همینطور کاهش دید سرعت خود را کاهش دهند و اکثر تصادفات امروز به دلیل وضعیت جوی پایدار بوده است.

سرهنگ رحمانی افزود: با توجه به اینکه موج اول بازگشت سفرهای نوروزی آغاز شده است نباید محدودیتی در سطح جاده‌ها برای بازگشت مسافران ایجاد کرد و رعایت نکات ایمنی و راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات و سفری ایمن تاثیرگذار است.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۴ فروردین, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو