زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۴ -

ما همه ایرانی هستیم

شب انتخابات در فرمانداری شهرستان نور/تصاویر

ما همه ایرانی هستیم و با هدف حفظ نظام و انقلاب اسلامی ایران وارد صحنه شده‌ایم.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛  پنج‌شنبه شب است، چند ساعتی به شروع انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی مانده؛ در کنار در ورودی فرمانداری شهرستان نور با سعید یزدانی معاون فرماندار تماس گرفتم.

پس از تماس، بلافاصله با هماهنگی در ورودی باز شد و با دوربین عکاسی وارد فرمانداری شدم، دوربین را روشن کردم و سرزده به تمام اتاق‌های فرمانداری رفتم تا به‌عنوان نماینده افکار عمومی و زبان گویای مردم به کسانی که شبانه‌روزی تلاش کردند تا امکانات لازم را برای سهولت مردم بر پای صندوق رأی فراهم کنند، (خسته نباشید) بگویم.کارمندان، کاربران، پلیس، سرباز، معاون فرماندار، مسئولان انتخاباتی و فرماندار شهرستان نور با همه مشغله کاری و خستگی با روی‌خوش در فرمانداری نور، از ورود خبرنگار استقبال کردند و فرماندار شهرستان نور به سوالات پاسخ داد.

هادی خنجری با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: برای تمام دست اندر کاران جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه همکاران در هیئت اجرایی انتخابات و هیئت نظارت آرزو می‌کنم، تا اسامی همه عزیزان جزو پیروان واقعی ائمه اطهار ثبت و درج شود.

وی گفت: مهم‌ترین توصیه را رهبرمعظم انقلاب به مردم ایران فرمودند و ما نیز پیرو فرامین رهبری، در راستای وظایف اجرایی و قانونی که برعهده داریم، تلاش می‌کنیم تا زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کرده و انتخابات سالمی را برگزار کنیم.

فرماندار نور با اشاره به نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها خاطرنشان کرد: به همه نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها توصیه می‌کنم با احترام و انصاف، حقوق یکدیگر را رعایت و با مهربانی با هم رفتار کنند، ما همه ایرانی هستیم و با هدف حفظ نظام و انقلاب اسلامی ایران وارد صحنه شده‌ایم.

این مسئول افزود: انتخابات یک عرصه ملی است و یک سرمایه که به‌عنوان پشتوانه مهم نظام در عرصه‌های بین‌المللی به حساب می‌آید.

خنجری تصریح کرد: ایران امروز به‌واسطه همین حمایت و پشتیبانی و حضور مردم به عنوان یک کشور تعیین کننده در جهان مطرح است.

وی یاد آور شد: در هر رقابتی بدیهی است که همه انتخاب نمی‌شوند، اما می‌توانیم از حضور مردم در انتخابات به‌عنوان یک امتیاز مهم برای میهن جمهوری اسلامی ایران استفاده کنیم و نامزدهای انتخاباتی باید مسائل نظام را حفظ کنند و از حضور حماسی مردم به‌عنوان یک نقطه قوت، برای کشور در صحنه بین‌الملل استفاده کنند.

فرماندار نور با اشاره به شعب اخذ رأی اظهار کرد: شهرستان نور مرکز انتخابی محمودآباد و نور است و ۲۳۳ شعبه اخذ رأی دارد که ۱۲۳ شعبه در شهرستان نور و ۱۱۰ شعبه در محمودآباد است.

این مسئول در مورد صندوق رأی افزود: از ۴۶۶ صندوق رأی، ۲۴۶ صندوق در شهرستان نور و ۲۲۰ صندوق درمحمود آباد است.

خنجری بیان کرد: با توجه به این‌که شعب اخذ رأی در شهرستان نور و محمودآباد برای اخذ رأی مردم دایر خواهد بود نیاز به عوامل اجرایی دارد که درمجموع ۲ هزار و ۷۹۶ عامل اجرایی در پای صندوق های رأی خدمت می‌کنند که علاوه بر عوامل اجرایی، ۴۸۰ نفر محافظ صندوق از نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و بسیج مردمی در انتخابات ما را همراهی می‌کنند.

وی در پایان بیان کرد: آغاز حضور مردم در پای صندوق‌های رأی همراه با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح است و با توجه به تجربه در انتخابات گذشته، حضور مردم گسترده و به احتمال زیاد وقت انتخابات تمدید شده و ما نیز گوش به فرامین وزارت کشور هستیم که قطعاً از طریق رسانه‌ها به ما اعلام می‌شود.

13930204000075_PhotoA

۲۰۱۶۰۲۲۵_۲۰۳۱۰۸۲۰۱۶۰۲۲۵_۲۰۱۸۰۸۲۰۱۶۰۲۲۵_۲۰۱۷۵۲۲۰۱۶۰۲۲۵_۲۰۱۷۱۱۲۰۱۶۰۲۲۵_۲۰۱۸۱۰۲۰۱۶۰۲۲۵_۲۰۱۲۰۶۲۰۱۶۰۲۲۵_۲۰۱۰۲۴۲۰۱۶۰۲۲۵_۲۰۳۵۱۰۲۰۱۶۰۲۲۵_۲۰۳۳۰۳۲۰۱۶۰۲۲۵_۲۰۳۰۳۵۲۰۱۶۰۲۲۵_۲۰۱۷۴۹۲۰۱۶۰۲۲۵_۲۰۰۵۳۴۲۰۱۶۰۲۲۵_۲۰۰۷۱۶۲۰۱۶۰۲۲۵_۲۰۳۷۱۲۲۰۱۶۰۲۲۵_۲۰۳۶۲۰۲۰۱۶۰۲۲۵_۲۰۳۲۳۲۲۰۱۶۰۲۲۵_۲۰۳۲۱۳۲۰۱۶۰۲۲۵_۲۰۰۸۳۸۲۰۱۶۰۲۲۵_۲۰۳۰۱۸

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو