زمان انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۶ -

اورژانس ساوه به ۳۳۸ماموریت اعزام شد/امدادرسانی به ۱۷۴مصدوم تصادفی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: طی بازه زمانی ۲۵اسفند ۹۵ تا پنجم فروردین۹۶، تیم های امدادی اورژانس ساوه ۳۳۸ماموریت را به انجام رسانده و به ۳۷۱مصدوم امدادرسانی کردند.

به گزارش سرای نور؛ نعمت الله عزیزی اظهار داشت: طی ده روز گذشته دو هزار و ۲۵۸ مورد تماس با مرکز پیام شهرستان های ساوه و زرندیه در رابطه با حوادث و تصادفات گرفته شده است.

وی افزود: تیم های امدادی اورژانس ساوه در این مدت ۳۳۸ ماموریت شهری و جاده ای را به انجام رسانده و به ۳۷۱ بیمار و مصدوم خدمات درمانی ارائه کرده اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه بیان کرد: ۱۱۷ مورد از این ماموریت ها مربوط به حوادث ترافیکی شهری و جاده ای بوده که ۱۷۴ مصدوم تصادفات، خدمات درمان پیش بیمارستانی دریافت کرده اند.

عزیزی تصریح کرد: از تعداد ذکرشده ۹۰ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی جاده ای بوده که در محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی دانشکده علوم پزشکی ساوه رخ داده و منجر به مصدومیت ۱۴۲ نفر شده است.

وی خاطرنشان ساخت: طی این ده روز متاسفانه هفت نفر نیز در تصادفات شهری و جاده ای جان ساوه باخته اند که شش مورد از تلفات مربوط به تصادفات جاده ای است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه اضافه کرد:د طی بازه زمانی ۲۵اسفند ۹۵ تا پنجم فروردین۹۶، ده مورد حادثه ترافیکی پرتلفات (مصدومان بیش از چهار نفر) در حوزه استحفاظی شهرستان ساوه و زرندیه رخ داده است.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۶ فروردین, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو