زمان انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ -

ترافیک پرحجم و روان در محورهای هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: ترافیک محورهای هراز و فیروزکوه پرحجم اما روان است

به گزارش سرای نور؛ سرهنگ سیاوش محبی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان، اظهار داشت: روز گذشته بر اثر احتمال ریزش کوه و احتمال ریزش بهمن محور هراز  ساعاتی بسته شد که با تلاش ماموران راهداری و ایمن سازی محیط به سرعت بازگشایی شده و مورد استفاده قرار گرفت.

وی گفت: در زمان مسدود بودن محور هراز  هم‌وطنان برای تردد به شمال کشور به محور فیروزکوه هدایت می شوند.

محبی افزود: شب گذشته و به محض مسدود شدن هراز، مسافرانی که در جاده هراز حضور داشتند با راهنمایی همکاران من در پلیس راه از مسیر بازگشته و با کمی تغییر مسیر از رودهن به سمت دماوند و از آنجا به سمت جاده فیروزکوه حرکت  کردند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: هم اکنون اوضاع ترافیکی سه محور مواصلاتی مهم کشور، هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) پر حجم و روان است.

وی با بیان اینکه تاکنون حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، اظهار کرد: مسافرانی که هم‌اکنون قصد آغاز سفر دارند، مسافرت خود را در روشنایی روز انجام دهند تا از خطرات احتمالی رانندگی در شب مانند خستگی و خواب‌آلودگی در امان باشند.

محبی اضافه کرد: رانندگان در هنگام سفر با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین رعایت سرعت مطمعنه، پرهیز از عجله و شتاب و همچنین با صبر و حوصله رانندگی کنند تا سفری ایمن برای خود و دیگر هم‌وطنان ایجاد شود.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۸ فروردین, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو