زمان انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ -

بیشترین پوشش امدادی هلال احمر شهرستان نور در حوادث و تصادفات جاده ای در سطح استان مازندران

سرپرست جمعیت هلال احمر نور در خصوص اقدامات نوروزی هلال احمر شهرستان نور با خبرنگار ما به گفت و گو نشست

به گزارش خبرنگار سرای نور ؛ محمد ایلانی ، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان نور طی ارائه گزارشی به خبرنگار ما گفت : جمعیت هلال احمر شهرستان نور در طرح ایمنی و سلامت مسافران  نوروزی سال ۱۳۹۶ شهرستان نور با طرح هایی شامل  ، طرح  ایمنی و سلامت  ، طرح  ملی  امداد و نجات  نوروزی و طرح  ملی سحاب ، جهت فراهم سازی سفری بی دغدغه  و ایمن  برای مسافران ، خدمات رسانی  می کنند.

وی افزود:طرح ملی امداد و نجات  نوروزی درشهرستان نور از ۲۵ اسفند تاکنون در ۴ نقطه  از شهرستان  شامل پایگاه  جاده ای شهید صالحی نور , پایگاه چمستان  و پایگاه کوهستانی بلده به طور ثابت و پایگاه گشت موتوری رویان به  صورت  سیار در اماده باش کامل  به سر برده و خدمات رسانی می نمایند.

 

 

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان نور گفت: تاکنون ( ۵ فروردین  ۹۶) ۲۱۱۳ مسافر به پایگاه های امداد و نجات  مراجعه نمودند ، همچنین  ۲۸ مسافر از خدمات  طرح سحاب و ۲۲۰ مسافر از فضای دوستدار کودک بهره مند گردیدند.

 

ایلانی در ادامه تصریح کرد : ۱۱۷ نفر به عنوان اعضای ثابت در این ایام در پست های امداد و نجات و جوانان مشغول به خدمات رسانی در ۶ پست ثابت و سیار می باشند.

این مسئول همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت: در طرح ملی ایمنی و سلامت  مسافران نوروزی در شهرستان نور ، تاکنون ۱۲۴۹ نقشه شهرستان، ۱۹۲۸ نقشه استان ،۶۱۹۳ نسخه بروشور ، ۵۸۲ حلقه سی دی در بین مسافران توزیع شد . همچنین  ۲۹۰ نفر به ایستگاه سلامت  و ۶۵۰ نفر به نمازخانه های مستقر در پایگاه مراجعه  کرده اند.

 

سرپرست  جمعیت هلال احمر شهرستان نور همچنین از پوشش بیشترین تصادفات جاده ای امداد و نجات هلال احمر شهرستان نور در حوادث جاده ای در استان مازندران  خبر داد و افزود: در پایگاه جاده ای شهید صالحی نور ۲۸ نفر به  صورت حضوری مراجعه کرده اند  و در ۶ تصادف صورت گرفته ۲۲ نفر مصدوم شده که ۶ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۱۶ نفر نیز به  صورت سرپایی درمان شدند . وی همچنین  از ۷ عملیات  گیرافتادگی و رهاسازی  توسط این پایگاه خبر داد .

 

علی اصغر خاکپور در ادامه گفت : ۵۱ نفر به پایگاه امداد و نجات  چمستان  مراجعه حضوری داشته اند  که در ۶ تصادف صورت گرفته ۱۲ نفر مصدوم گشته که ۷ نفر آنان توسط  این پایگاه به  صورت سرپایی درمان شده اند.

 

معاون و مسئول امداد و نجات  هلال احمر نور همچنین از انجام ۴ عملیات گیرافتادگی و رهاسازی در پایگاه کوهستانی بلده  سخن راند و در ادامه از  ۵۸ مراجعه حضوری به پایگاه سیار گشت موتوری رویان  خبر داد .

 

 

 

زمان انتشار: ۹ فروردین, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو