زمان انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ -

انجام بیش از ۱۴ هزار پرواز نوروزی تا ۱۱ فروردین

بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، از ۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۱ فروردین امسال، ۱۴ هزار و ۱۲۹ پرواز داخلی و خارجی انجام شده است.

به گزارش سرای نور؛ به نقل از صدا و سیما، رضا جعفرزاده از انجام ۱۴ هزار و ۱۲۹ پرواز داخلی و خارجی از ۲۵ اسفند۹۵ تا ۱۱ فروردین سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد ۸ هزار و ۸۹۸ پرواز داخلی و ۵ هزار و ۲۳۱ پرواز خارجی بوده است.

وی درصد افزایش نشست و برخاست هواپیماها در این مدت نسبت به مدت مشابه پارسال را ۱۴ درصد و اعزام و پذیرش مسافر را ۱۶ درصد اعلام کرد و گفت: نسبت درصد افزایش استفاده از حمل و نقل هوایی تا پایان پروازهای نوروزی بیش از این رقم خواهد بود.

جعفرزاده با قدردانی از عوامل پروازهای نوروزی اعم از نیروهای امنیتی، انتظامی، حراست و گمرک، از شرکت های هواپیمایی خواست نسبت به اطلاع رسانی، اکرام مسافران، رعایت دستورالعمل حقوق مسافر، حفظ اولویت های ایمنی در سرویس دهی ها، عملکرد مثبتی را تا پایان نوروز ثبت کنند.

وی از مسافران خواست تا شکایات خود را در سایت اینترنتی سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir ثبت کنند تا رسیدگی به آن در دستور کار دفتر نظارت این سازمان قرار گیرد.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۲ فروردین, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو