زمان انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ -

تیم والیبال نوجوانان ایران به مسابقات جهانی راه یافت

تیم والیبال نوجوانان ایران با غلبه بر تایلند در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا، سهیه حضور مسابقات جهانی را هم به دست آورد.

به گزارش سرای نور؛ مرحله یک چهارم نهایی یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر ۱۹ سال آسیا و انتخابی جهان امروز دوشنبه در شهر نایپیداو میانمار پیگیری شد.

تیم والیبال نوجوانان ایران در سومین مسابقه این مرحله به مصاف تیم تایلند رفت و با شکست سه بر صفر این تیم، علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی و چهار تیم برتر، سهمیه حضور در رقابت های جهانی بحرین که اواخر مردادماه برگزار می شود را به دست آورد.

شاگردان محمد وکیلی، سرمربی تیم ایران در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۹ تایلند را با اقتدار از پیش رو برداشتند تا به عنوان سومین تیم بعد از ژاپن و کره جنوبی سهمیه جهانی کسب کنند.

تیم ایران در دور مقدماتی این رقابت‌ها بنگلادش را سه بر صفر شکست داد و برابر کره جنوبی سه بر صفر مغلوب شد. در دور دوم نیز برابر چین سه بر دو مغلوب شد و در آخرین مسابقه این مرحله با نتیجه سه بر صفر موفق به شکست چین تایپه شده بود.

لی کوانگ هون از کره جنوبی) و هارا هیرویوکی از ژاپن به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت دیدار ایران و تایلند را برعهده داشتند.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۴ فروردین, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو