زمان انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ -

ستادی راه اندازی نکرده ام/ لزوم خودداری از تبلیغ

رئیس اسبق رسانه ملی تاکید کرد: تا اظهارنظر نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) از تبلیغ اینجانب بعنوان کاندیدای اصلح و برتر جداً خودداری فرمایید.

به گزارش سرای نور؛ عزت الله ضرغامی در پی اعلام آمادگی اش برای حضور در انتخابات پیش رو، مطلبی را در کانال شخصی خود منتشر کرد.

در این مطلب آمده است:

پس از اعلام آمادگی برای نامزدی انتخابات ۹۶ به شیوه‌های مختلف مورد محبت و ابراز علاقه شما عزیزان قرار گرفتم که بدینوسلیه صمیمانه تشکر می‌کنم.

اینجانب در حال حاضر نه ستادی تشکیل داده‌ام و نه کمپینی راه‌اندازی کرده‌ام. تنها امکان رسانه‌ای من سایت شخصی، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی است که مثل گذشته نقطه نظرات خودم را از طریق آن ها منتشر می‌کنم.

در پاسخ به همه‌ی عزیزانی که با تماس‌های خود نحوه فعالیت در ستاد اینجانب را سؤال می‌کنند عرض می‌کنم که یکی از روش‌های مؤثر و بدون هزینه، اقدامات ایجابی و مثبت و سازنده در فضای مجازی، آن هم با رعایت قوانین و مقررات رسمی کشور است.

خاضعانه می‌خواهم از غلو و اغراق در بیان ویژگی‌های فردی و مدیریتی اینجانب پرهیز کرده و تا اظهارنظر نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) از تبلیغ اینجانب بعنوان کاندیدای اصلح و برتر جداً خودداری فرمایید.

التزام به اخلاق سیاسی سرلوحه شعارهایم است و علاقمندم از ابتدای ورود به عرصه انتخابات به طور شفاف مبلغ و مروج این سیاست باشم.

سید عزت الله ضرغامی

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۵ فروردین, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو