زمان انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ -

کاندیدا نیستم/هیچ‌کس به جز رئیس‌جمهور از کابینه نامزد نمی شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سوال که رئیس جمهور تنها با کاندیداتوری شما به عنوان نامزد در سایه موافقت کرده است، گفت: در کابینه هیچ‌کس به جز رئیس‌جمهور مطرح نیست.

به گزارش سرای نور؛ محمود واعظی وزیر دولت یازدهم در پاسخ به این سوال که گفته شده است رئیس جمهور تنها با کاندیداتوری شما به عنوان نامزد در سایه موافقت کرده است، اظهار داشت: به نظر بنده آقای رئیس‌جمهور نیاز به کاندیدای پوششی ندارد.

وی افزود: با توجه به اینکه همان کسانی که در دولت گذشته این همه مشکلات برای مردم و دولت به وجود آوردند، حالا طلبکار شدند و تخریب‌هایی انجام می‌دهند، در صورتی که اول باید بیایند از عملکرد خودشان دفاع کنند. بنابراین فکر می‌کنم رئیس‌جمهور می‌تواند از خودش دفاع کند چرا که عملکرد بسیار روشن دارد.

وی تأکید کرد: بنده کاندیدا نیستم و بارها نیز اعلام کرده‌ام اما نمی‌دانم چرا اسم من را مطرح می‌کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سؤال که آقای عارف گفته است که «جریان اصلاحات نمی‌تواند بدون نماینده در انتخابات باشد و حتماً کاندیدایی غیر از آقای روحانی در انتخابات خواهیم داشت»، گفت: آن را باید از آقای عارف سؤال کنید، آن چیزی که مربوط به حزب اعتدال و توسعه و همچنین دولت است، فعلاً من چنین تصمیمی را از شخص رئیس‌جمهور نشنیده‌ام.

واعظی در پاسخ به این سؤال که پس از کابینه، کسی کاندیدای پوششی نیست؟ گفت: تا اینجا که من خبر دارم، هیچ‌کس به جز رئیس‌جمهور مطرح نیست.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۶ فروردین, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو