زمان انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ -

معاون فرماندار نور:

توسعه پایدار و توسعه یک نظام سیاسی منوط به آموزش مستمر و پایدار است

معاون فرماندار نورگفت: توسعه پایدار و توسعه یک نظام سیاسی منوط به آموزش مستمر و پایدار است و انسان خلاق و هوشمند باید توسط معلمی تربیت شود که ماهر و اندیشمند باشد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،در آستانه فرا رسیدن هفته معلم و تجلیل از مقام شامخ معلمی جلسه‌ای، با حضور معاون فرماندار نور در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 

 

سعید یزدانی در این جلسه اظهارکرد: تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند این محبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند.

وی گفت: معلم ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک می‌کند و ندای فطرت را به گوش همه می‌رساند.

 

 

معاون فرماندار نور خاطرنشان کرد: معلم سیاهی جهل را از دل‌ها می‌زداید و زلال دانایی را در درون بشر جاری می‌کند.

این مسئول با اشاره به توسعه پایدار تصریح کرد: توسعه پایدار و توسعه یک نظام سیاسی منوط به آموزش مستمر و پایدار است.

 

 

یزدانی با توجه به پاسداشت روز معلم اظهارکرد: معلمان از بهترین انسان‌ها هستند که برای پاسداشت این بهترین‌ها باید بهترین اقدامات را انجام دهیم.

وی گفت: منابع انسانی خلاق، اندیشمند، ماهر، آموزش دیده و … می‌تواند عامل اصلی پیشرفت و توسعه باشد و انسان خلاق و هوشمند باید توسط معلمی تربیت شود که ماهر و اندیشمند باشد، کسی که کلید توسعه و پیشرفت جامعه در دستان اوست باید از او به نحو شایسته‌ای تکریم شود زیرا تکریم معلم تکریم و تعظیم در برابر علم است.

 

مدیر آموزش و پرورش نور در این جلسه اظهارکرد: روز معلم روز بزرگداشت عشق و ایثار است، بزرگداشت کسانی که در سنگر علم و دانش، سربازانی با اخلاص و دانشمند تربیت کردند.

اسدیان افزود: این جلسه با محوریت برنامه‌ریزی و هماهنگی هرچه بهتر مراسم گرامیداشت هفته معلم است پس لازم است که برنامه‌های این ایام به صورت دقیق اجرایی شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ فروردین, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو