زمان انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ -

پیام تبریک فرماندار شهرستان نور بمناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر

فرماندار شهرستان نور در پیامی،ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور؛متن پیام بدین شرح است:

به گزارش سرای نور؛ فرارسیدن ۱۳  رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) امیرالمومنین و بزرگ مرد عدالت و معنویت، مظهر شجاعت و انسانیت و همچنین روز پدر را تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بی تردید حضرت علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.

امام علی (ع) مظهر مردانگی و پدر نمونه تاریخ است که فرزندان پاک و مطهرش بهترین بندگان خدا روی زمین هستند، بی‌شک ایشان الگویی کامل از انسانیت برای تمامی دوران‌ها است و همه ما باید تلاش کنیم سیره اخلاقی و عملی ایشان را چراغ راه خود سازیم.

همراهی عزت مندانه ایشان با حضرت محمد (ص) در ترویج دین و خطرات و مخاطرات آن، شجاعت و شهامت و سکوت در مقابل دشمنان، رهبر و امیری را به تصویر می کشد که کائنات در برابر عظمت باشکوه آن تعظیم می کنند.

اینجانب ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر را صمیمانه به همه پدران فداکار این مرز و بوم تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیق و سلامتی برای همه عزیزان مسئلت دارم.

هادی خنجری

فرماندار شهرستان نور

زمان انتشار: ۲۱ فروردین, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو