زمان انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ -

سی و پنجمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد

فراخوان سی و پنجمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

به گزارش سرای نور؛ به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، فراخوان سی و پنجمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با هدف حمایت و تشویق مؤلفان، مترجمان، مصححان و ناشران سراسر کشور و ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی از سوی دبیرخانه این جایزه منتشر شد.

دبیرخانه جایزه کتاب سال از پدیدآورندگان، مترجمان، مصححان و ناشران دعوت می‌کند با ثبت نام در تارنمای اینترنتی، www.ketabsal.ir  کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را تا ۳۰  شهریور ماه سال جاری به دبیر خانه کتاب سال به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲، طبقه دوم  ارسال کنند.

آثار ارسالی باید برای نخستین بار در سال ۱۳۹۵ منتشر شده باشند و جزو کتاب‌های کمک درسی و افست نباشد. علاوه بر این، کتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد. تنها آثاری در این جایزه مورد داوری و ارزیابی قرار می‌گیرند که پدید آورنده یا ناشر کتاب، کاربرگ ثبت نام را در تارنمای جایزه تکمیل  و به همراه دو نسخه از کتاب ارسال کند. همچنین، ارسال لوح فشردۀ متن اصلی آثار ترجمه شده الزامی است و آثار دریافت شده باز گردانده نخواهد شد.

لازم به ذکر است که کتاب های داستان بزرگسال، تاریخ و نقد ادبی(تالیف)، مستند نگاری، شعر بزرگسال و کودک و نوجوان، به دلیل هم پوشانی با جایزه جلال آل احمد و جایزه  شعر فجر در کتاب سال بررسی نمی شوند.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۱ فروردین, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو