زمان انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ -

شیوه‌های عرضه وفروش کالاهای مکشوفه قاچاق/فرصت مساوی برای خریداران

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی مهمترین روش برای عرضه اموال قاچاق را عرضه بر مبنای مزایده دانست و گفت: البته امحاء کالاها در دستور کار قرار دارد که نیازمند طی مراحل خود است.

به گزارش سرای نور؛ امین دلیری گفت: سازمان اموال تملیکی روش‌های مختلفی را برای عرضه و فروش کالاها در دستور کار خود قرار داده که تمام تلاش بر آن است که شفافیت، اصل در فروش این کالاها باشد؛ به نحوی که همه متقاضیان در شرایط برابر و یکسان، به کالاها دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی افزود: مهمترین روش، عرضه اموال بر مبنای مزایده است، چراکه مزایده یک روش کاملا مشخص و تعریف شده به شمار می‌آید که بر این اساس، سازمان تلاش دارد تا همه کالاها اعم از منقول و غیرمنقول را در مزایده قرار دهد.

وی تصریح کرد: این روش به دلیل شفاف سازی که برای همه متقاضیان ایجاد کرده، یک فرصت کاملا مساوی را فراهم می‌کند و بسیار مورد توجه است؛ در این میان بعد از مزایده، روش‌های دیگری هم وجود دارد که به آن تهاتر بین خلف گفته می‌شود که این مورد مربوط به کالاهای خاصی است.

دلیری گفت: حراج هم در دستور کار قرار دارد و البته بیشتر کالاهای این سازمان، از راه مزایده الکترونیکی عرضه و به فروش می روند، زیرا دارای بیشترین ضریب شفافیت است.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۲ فروردین, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو