زمان انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ -

بخشش جرائم دیرکرد تسهیلات صندوق کارآفرینی/شرایط بخشودگی جرائم

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از بخشش جریمه ۶ درصدی دیرکرد پرداخت تسهیلات این صندوق در صورت پرداخت اصل تسهیلات تا پایان اردیبهشت خبرداد.

به گزارش سرای نور؛ اصغر نورالله با تشریح جزئیات شرایط بخشش جریمه تادیه دین (جریمه دیرکرد بازدپرداخت تسیهلات) گفت: با توجه به نام گذاری امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی با محوریت تولید و اشتغال و همچنین ولادت حضرت علی(ع) صندوق کارآفرینی امید تصمیم به بخشش جریمه دیرکرد بازپرداخت تسیهلات وام‌گیرندگان گرفت.

وی ادامه داد: طبق قانون افرادی که بنا به هر دلیلی پس از دریافت تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید در کسب و کار خود موفق نشدند و نتوانستند نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند مشمول ۶ درصد جریمه تاخیر تادیه دین می شوند که به منظور حمایت از این افراد جریمه ۶ درصد دیرکرد پرداخت تسیهلات بخشیده می‌شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید افزود: بر اساس تصمیم گرفته شده، کسانیکه تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت اصل تسهیلات خود اقدام کنند مشمول بخشودگی جریمه ۶ درصدی خواهند شد.

نورالله زاده افزود: حتی برای تسیهلات گیرندگانی که در مهلت مقرر نمی‌توانند نسبت به پرداخت اصل تسهیلات خود به منظور بهره مندی از بخشش جریمه ۶ درصدی اقدام کنند، شرایطی را فراهم کردیم تا اصل تسهیلات و جریمه آنها بین ۲۴ تا ۳۶ ماه تقسیط شود.

وی ادامه داد: بنابراین تمام تسهیلات گیرندگانی که دارای جریمه معوق هستند تا پایان اردیبهشت به شعب مربوطه صندوق کارآفرینی امید مراجعه کنند تا امکان شناسایی این افراد فراهم شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه بخشنامه بخشش جریم تادیه دیرکرد تسهیلات به تمام شعب صندوق کارآفرینی امید ابلاغ شده است گفت: این بخشش شامل تمام تسهیلات گیرندگانی که دارای بدهی مشکوک الوصول هستند می شود.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۳ فروردین, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو