زمان انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ -

آمادگی شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب/۶۰ هزار متر فضا

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران از برنامه ریزی مدیریت شهری جهت برگزاری نمایشگاه کتاب در مجموعه شهر آفتاب خبر داد و گفت: این نمایشگاه در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش سرای نور؛ حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی با اشاره به تصمیم مدیریت شهری و همچنین مسئولان وزارت ارشاد جهت برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب اظهار کرد: مقدمات این کار از سال گذشته فراهم شده است و نمایشگاه در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: هماهنگی با دستگاه‌های مختلف صورت گرفته است و پیش بینی می‌شود دومین نمایشگاه در شهر آفتاب در حوزه کتاب با موفقیت برگزار شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ۶۰ هزار متر فضا برای برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب پیش بینی شده است، گفت: تمامی کارهایی که باید برای برگزاری یک نمایشگاه با استانداردهای بین‌المللی در نظر گرفته شده است ضمن اینکه ارگان‌های مختلف از جمله نماینده بانک‌ها، هلال احمر، نیروی انتظامی و … حضور خواهند یافت.

وی با تأکید بر اینکه هماهنگی‌های لازم با مسئولان حمل و نقل عمومی در شهرداری تهران جهت ارائه خدمات در ایام نمایشگاه صورت گرفته است، گفت: قرار است به غیر از مترو، اتوبوسرانی و سایر بخش‌های حمل و نقل خدمات لازم را در ایام برگزاری نمایشگاه ارائه دهند.

ناصحی همچنین به پیش بینی ارائه بن کتاب به گروه‌های خاص اشاره کرد و گفت: این بن‌ها در اختیار دانشجویان، دانش آموزان قرار خواهد گرفت و به زودی نحوه توزیع آنها اعلام خواهد شد.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۳ فروردین, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو