زمان انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ -

نام نویسی ۲۸۷ داوطلب در دو روز/ احمدی نژاد هم ثبت نام کرد

دومین روز ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی در ستاد انتخابات آغاز شده که از صبح امروز برخی چهره ها در انتخابات ثبت نام کردند.

به گزارش سرای نور؛ دومین روز ثبت نام از نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، از دقایقی پیش در محل ستاد انتخابات کشور آغاز شد.

ثبت نام از داوطلبان این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، از روز گذشته آغاز شده و تا ۲۶ فروردین ماه ادامه دارد.

روز گذشته و در نخستین روز ثبت نام، ۱۲۶ نفر نام نویسی کردند؛ در میان ثبت نام کنندگان روز گذشته، «سیدمصطفی میرسلیم» قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تنها چهره شناخته شده و سیاسی بود.

تا ساعت ۱۱ امروز (دومین روز ثبت نام) هم ۵۰ نفر ثبت نام کرده اند که با احتساب ۱۲۶ نفری روز نخست، در مجموع تا این لحظه ۱۷۶ نفر داوطلب ریاست جمهوری دوازدهم شده اند.

حضور چهره های ناشناخته همچنان ادامه دارد

حسین رحیمی ۱۹ ساله از شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری، نخستین ثبت نام کننده روز دوم ثبت نام بود؛ این فرد پس از ثبت نام به خبرنگاران گفت: ما همان هایی هستیم که امام خمینی (ره) گفت در گهواره هستند.

علی رنجبر دارای مدرک کارشناسی از اصفهان هم دیگر ثبت نام کننده روز دوم بود که تاکید کرد: می دانم تایید صلاحیت نمی شوم، اما برای خوشبختی مردم آمده ام.

محمدرضا امراللهی ۵۵ ساله از تهران هم فرد دیگری بود که امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور ثبت نام کرد؛ او به خبرنگاران گفت که کابینه اش را هم انتخاب کرده است!

مهدی افرادی متولد ۱۳۶۰ و کارشناس کشاورزی از دیگر ثبت نام کنندگان روزدوم بود؛ وی تاکید کرد که برای سازندگی کشور آمده و مشکل کشور را بیکاری می داند. این چهره ناشناخته معتقد است، مذاکرات روحانی اشتباه بود؛ اگر مذاکره نمی کردیم مشکلات کشور کمتر بود.

سید نوربخش طاهایی رودسری هم متولد ۱۳۴۵ و دارای دیپلم علوم اجتماعی ایست که پس از ثبت نام تاکید کرد: دستورات رهبری را انجام می دهم.

مجتبی رستگار ی روحانی متولد ۱۳۵۰ است که امروز برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی به خبرنگاران گفت: لرها و کردها به من رای می دهند. باید برای ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، شرایط قرار بدهند، البته باید به افراد غیر معروف هم تایید صلاحیت بشوند.

این چهره ناشناخته ادامه داد: رقیب من آقای روحانی و آیت الله رئیسی هستند؛ من می توانم به دور دوم بروم و رای می آورم. الان هم از حوزه علمیه ماهی یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان حقوق می گیرم.

ثبت نام نافرجام معاون رئیس جمهور سابق؛ زریبافان خودش آمد

نماینده مسعود زریبافان معاون رئیس جمهور سابق هم با حضور در ستاد انتخابات کشور از طرف وی برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد، اما این ثبت نام به دلیل نقص مدارک نهایی نشد.

اما ساعتی بعد خود مسعود زریبافان برای ثبت نام در انتخابات وارد ستاد انتخابات کشور شد و ثبت نام کرد.

بقایی و احمدی نژاد هم ثبت نام کردند

حدود ساعت ۱۱ ظهر حمید بقایی معاون اجرایی دولت دهم با همراهی محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی برای ثبت نام وارد ستاد انتخابات کشور شد.

حمید بقایی و محمود احمدی نژاد در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ثبت نام کردند، اما اسفندیار رحیم مشایی بر خلاف برخی خبرهای منتشر شده در فضای مجازی تاکنون ثبت نام نکرده است.

قالیباف ثبت نام نکرده است

در حالیکه برخی رسانه های خبری از ثبت نام محمدباقر قالیباف شهردار تهران خبر داده اند، مشاهدات خبرنگار ما حکایت از عدم حضور وی در ستاد انتخابات و ثبت نام دارد.

ثبت نام ۱۹۷ نفر در انتخابات ریاست جمهوری تا ظهر امروز

رئیس ستاد انتخابات کشور در ساعت ۱۳ گفت: بر اساس آمار موجود، ظرف امروز و دیروز  ۱۹۷ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۸۹ نفر مرد و ۸ نفر خانم هستند.

تا ساعت ۱۴و ۳۰ دقیقه روز دوم ثبت نام داوطلبین دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۱۵ نفر ثبت نام کردند و در کل ۲۴۱ نفر از روز گذشته تا بحال ثبت نام کرده اند.

ثبت نام ۱۴۹ نفر در روز دوم تا ساعت ۱۷

یک ساعت مانده به پایان دومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، ۱۴۹ نفر تاکنون در روز دوم ثبت نام کرده اند.

درب وزارت کشور دقایقی پیش و در پایان دومین روز از ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری بسته شد و فقط داوطلبین که در داخل حضور دارند می توانند روند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

۱۵۵ نفر تا ساعت ۱۷و ۳۰ در دومین روز از ثبت نام داوطلبین انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند.

دومین روز از ثبت نام داوطلبین ریاست جمهوری پایان یافت و ستاد انتخابات کشور تا دقایقی دیگر تعداد داوطلبینی که ثبت نام کرده اند را اعلام خواهد کرد.

ثبت نام ۱۶۱ نفر در دومین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری

رئیس ستاد انتخابات کشور در پایان دومین روز از ثبت نام انتخابات ریاست  جمهوری گفت: بر اساس آماری که لحظاتی پیش از سایت ستاد انتخابات کشور گرفتم با احتساب ثبت نامی های دیروز در مجموع ۲۸۷ نفر ثبت نامی داشتیم که ۲۷۴ نفر از آنان آقا و ۱۳ نفر خانم هستند.

وی افزود: جوان ترین داوطلب ۱۸ سال و مسن ترین آن ۸۲ سال سن دارد و بر اساس اظهارات خود داوطلبان ۴۰ نفر سابقه ایثارگری دارند.

احمدی ادامه داد: بیشترین آمار را در سنین بین ۴۶ تا ۵۰ سال داریم و ۷۰ نفر از این داوطلبان مدرک فوق لیسانس دارند.

رئیس ستاد انتخابات کشور همچنین با اشاره به آمار دومین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز ۱۶۳ نفر مراجعه کردند که ۱۶۱ نفر در سامانه ثبت شد که از این تعداد ۱۵۶ نفر مرد و ۷ نفر خانم هستند.

زمان انتشار: ۲۳ فروردین, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو