زمان انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ -

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت:

اصلاح مدیریت نظام اداری و نیاز کشور به مدیران جهادی از ضروریات است

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت گفت:اصلاح مدیریت نظام اداری و نیاز کشور به مدیران جهادی از ضروریات است و امی‌تواند کشور و نظام را در مسیر توسعه قرار دهد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی اسماعیلی در جلسه اقتصاد مقاومتی با حضور کمیسیون اقتصادی مجلس در شهرستان نور اظهارکرد: اقتصاد مقاومتی، مقاوم و ایمن سازی کشور در برابر تهاجم اقتصادی دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران است که به اعتبار نظام و اعتماد ملت و دولت لطمه می‌زند.


وی با اشاره به خواسته رهبر تأکیدکرد: رهبر معظم انقلاب خواستار هدایت افکار و اندیشه‌ها در مسیر حل مشکلات اقتصادی مردم است که نخستین کار در این امر، مدیریت جهادی است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت خاطرنشان کرد: اصلاح مدیریت نظام اداری و نیاز کشور به مدیران جهادی از ضروریات است.
این مسئول با اشاره به صفات مدیران جهادی، امانت داری، تخصص، شرح صدر، پاسخگو بودن عملکرد مدیران به نمایندگان خانه ملت را از ویژگی های مدیران جهادی نام برد و تصریح کرد: ایجاد تفکر جهادی و بسیجی سال ۶۰ در مدیران می‌تواند کشور و نظام را در مسیر توسعه قرار دهد.

 


اسماعیلی بیان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری نگاه ما در اقتصاد مقاومتی باید از تولید به اشتغال برسد تا با تولید کالا، اشتغال ایجاد شود.
وی در پایان افزود: باید با همدلی و همزبانی و سفارش رهبر از درگیری پرهیز کنیم و به وحدت کلمه که سفارش امام شهیدان انقلاب اسلامی هم بود، عمل کنیم

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ فروردین, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو