زمان انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ -

در متن این بیانیه آمده است:

درود و سلام خدا بر مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان نور که با عزم راسخ خویش و رأی قاطع خود باعث افزایش اعتبار و اقتدار و عزت ملی شدند و دشمنان اسلام و ایران را مأیوس کردند

هادی خنجری در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن را در اختیار رسانه‌ها گرفت، از مشارکت بی‌نظیر مردم این شهرستان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات دهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی و پنجمین دورۀ مجلس خبرگان با عنایت الهی و حضور پرشور شما مردم آگاه و همیشه در صحنه با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد و جلوۀ زیبای دیگری از مردم‌سالاری دینی را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشت.

درود و سلام خدا بر مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان نور که با حضور در صحنه و حماسه آفرینی در ۷ اسفند ۹۴، گامی بلند در مسیر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و پیشرفت و عدالت برداشتند و با عزم راسخ خویش و رأی قاطع خود باعث افزایش اعتبار و اقتدار و عزت ملی شدند و دشمنان اسلام و ایران را مأیوس کردند.

حضور ملت پای صندوق‌های رأی که لبیک به دعوت مقام معظم رهبری بود، نشان داد که ملت ایران قدرشناس نعمت استقلال و آزادی است و به نظام جمهوری اسلامی اعتماد دارد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: رأی مردم در انتخابات اخیر، رأی به ولایت و وحدت، رأی به پیشرفت و معیشت و عدالت عزت و اقتدار ونیز گامی در جهت رشد و تعالی و شکوفایی و حل معضلات کشور،استان و شهرستان است. اینک نوبت منتخبان ملت در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است که با خدمت صادقانه و تحکیم پایه های جمهوری اسلامی و حرکت در مسیر ولایت و مقابله با دشمنان ایران اسلامی، دین خویش را به مردم این دیار علوی و ملت ایران اداء نمایند.

فرماندار نور در این بیانیه اظهار کرد: شرکت بالای مردم و رقابت گسترده و نظم و آرامش حاکم بر فضای انتخابات را بی‌گمان باید دلیل روشنی بر عظمت و اقتدار ملی ایران اسلامی دانست.

در قسمت دیگری از بیانیه صادره آمده است: اینجانب با سپاس به درگاه احدیت، و تشکر از رأی قاطع و حماسه ساز همه ملت ایران به ویژه مردم ولایتمدار شهرستان نور که در واقع تجدید بیعت با امام و شهداء است، این حماسه بزرگ را به محضر رهبری حکیم و فرزانه و عموم ملت بزرگ ایران اسلامی و همه نوری‌های با غیرت ، که با همت ملی و روحیه انقلابی، ولایتمداری، انسجام و برادری و همدلی و همزبانی و مشارکت حداکثری، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی و افتخارات ایران و این خطه آفریدند، تبریک و تهنیت عرضه می نمایم.

در بخش پایانی بیانیه از مردم قدردانی شد و آمده است: همچنین بر خویش فرض می دانم ابتدا ازمردم بصیر، آگاه، ولایتمدار و حق شناس شهرستان نور که با مشارکت بیش از ۹۶ درصدی، حماسه‌ای دیگر خلق کردند و ارادت خالصانه خود به نظام جمهوری اسلامی و ولی امر مسلمین به نمایش گذاشتند، همه نامزدهای انتخابات که موجب شور و نشاط و افزایش مشارکت شدن ونیز مساعی و تلاش تمامی دست اندرکاران این حماسه عظیم به ویژه اعضای هیات‌های نظارت، اجرایی، بازرسی، نیروهای انتظامی و نظامی و تمامی دستگاه‌ های اجرایی قدردانی و تشکر کنم.

از خداوند متعال مسئلت می نمایم که همه ما را قدردان نعمت اسلام و مکتب اهل بیت(ع) و نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه و امام و شهدا قرار دهد و طول عمر با عزّت به رهبر عزیز و فرزانه مان عنایت فرمایند.DSC09798

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ اسفند, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو