زمان انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ -

مردم شهرستان نور با مشارکت بیش از ۹۶ درصدی عشق و علاقه خود به نظام را ثابت کردند

ولایت‌مداری و بصیرت مردم سبب خلق حماسه‌ای بزرگ شد و مردم شهرستان نور با مشارکت بیش از 96 درصدی عشق و علاقه خود به نظام را ثابت کردند.

به گزارش خبرنگارسرای نور؛ هادی خنجری در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان نور، اظهار کرد: ولایت‌مداری و بصیرت مردم سبب خلق حماسه‌ای بزرگ شد و مردم شهرستان نور با مشارکت بیش از ۹۶ درصدی عشق و علاقه خود به نظام را ثابت کردند.
وی افزود: در شهرستان نور حدود ۷۹ هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند که بیش از ۷۵ هزار نفر پای صندوق‌های رای حاضر شدند و در شهرستان محمودآباد نیز با ۶۶ هزار نفر واجد شرایط بیش از۶۳ هزار شرکت کننده داشتیم که این نشان از ولایت‌مداری و بصیرت بالای این مردم دارد.
فرماندار شهرستان نور تصریح کرد: به عنوان خادم مردم، در مقابل این حضور که موجب دلگرمی خادمان نظام و یاس و نومیدی دشمنان شدند، سر تعظیم فرود می‌آورم، که به فرمایشات رهبر معظم انقلاب از جان و دل توجه و عمل کردند.
این مسئول یکی از دلایل افزایش مشارکت را وجود رقابت بالا و تاثیرگذار در بین کاندیداها و ایجاد شور و نشاط دانست و گفت: از شورای نگهبان به دلیل ایجاد این فرصت و تائید کاندیداهای جناح‌های مختلف با سلایق مختلف تشکر و قدردانی می‌کنم.
خنجری خاطرنشان کرد: هر رقابتی علی‌الظاهر یک طرف برنده و یک طرف بازنده دارد، اما به نظرم همه طرف‌های انتخابات برنده هستند، زیرا با حضور خود چه به عنوان کاندیدا و چه طرفدار و چه رای دهنده، حماسه‌ای دیگر خلق کردند و سبب خشنودی رهبر معظم انقلاب اقتدار و افتخار نظام و افزایش امید و اعتماد و یاس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب شدند.
وی با تاکید بر سلامت انتخابات، اظهار کرد: قطعا هدف همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات برگزاری یک انتخابات سالم و مطمئن بود و همه عوامل اجرایی، نظارتی، حفاظتی و… تلاش کردند تا انتخابات پر شکوهی را در صحت و سلامت کامل رقم بزنند.
رئیس حوزه انتخابیه نور و محمودآباد با اشاره به اینکه ما و همه مجریان با بی‌طرفی کامل هر چه در توان داشتیم، تلاش کردیم و به مردم اطمینان دادیم که انتخابات سالم و مطمئن برگزار ‌کنیم، تصریح کرد:.کاندیداها از مجاری قانونی پیگیر شکایت خود باشند و از مسیر قانون خارج نشوند و مطمئن باشند، به موارد مطرح شده به درستی رسیدگی می‌شود، بنابراین به‌گونه‌ای رفتار نکنند که در بیرون از فضای قانونی موجب سوء استفاده دشمنان قسم خورده اسلام و نظام شوند.
این مسئول از تحویل شکایت دو کاندیدا به فرمانداری نور مرکز حوزه انتخابیه نور و محمودآباد خبر داد و افزود: در فضای مجازی حرف‌های زیادی مطرح است و ما هم حق پیگیری داریم، اما بهتر است از این فضا به عنوان فرصت استفاده کنیم و استفاده منفی نکنیم.
خنجری تصریح کرد: با افرادی که در حین برگزاری انتخابات در پی ایجاد فضای مسموم در شبکه و گروه‌های مجازی بودند از طریق مراجع ذی‌صلاح برخورد شد و اکنون هم بهتر است کاندیداهای معترض مطالبات خود را در چهارچوب قانون پیگیری و طرفداران و اطرافیان خود را از تخریب و فضاسازی در فضای مجازی پرهیز دهند.
فرماندار شهرستان نور در رابطه با حضور افراد غیر ساکن در شهرستان برای رای دادن در این حوزه، تصریح کرد: در قانون منعی برای رای دادن این افراد برای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی وجود ندارد، اما اگر به صورت سازماندهی شده و به اصطلاح اتوبوسی اتفاق بیافتد، قطعا قابل رسیدگی و پیگیری است، لیکن گزارشی هم که در این باره شده ، بلافاصله بررسی شد و واقعیت نداشت.
این مسئول با اشاره به اینکه همه باید کمک کنیم تا این رخداد مهم که به خوبی برگزار شد به سلامت به منزل برسد، گفت: آنچه که وظیفه مجریان و نظارت بر انتخابات بود به آن عمل کردند و از این پس وظیفه کسانی است که به عنوان رای‌گیرنده شرکت کردند، که ضمن آرزوی توفیق برای همه انتظار دارم مطالبات خود را در چهارچوب قانون پیگیری و توقع دقت در بررسی را داشته باشند.

DSC00291

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ اسفند, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو