زمان انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ -

اجمالی/رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان ارتش:

ترسیدن از اخم دشمن اول بدبختی است/ انتخابات باید سالم برگزار شود

رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان ارتش، تاکید کردند: امروز تقویت اقتصادی، نقطه کلیدی و دارای اولویت کشور است.

به گزارش  سرای نور،در ایام گرامیداشت روز ارتش، جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا دیدار کردند.

رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان ارتش تاکید کردند: امروز تقویت اقتصادی، نقطه کلیدی و دارای اولویت کشور است.

ایشان با تاکید بر برگزاری یک انتخابات گستره با نشاط شور و شوق و سالم و همراه با امنیت؛ بیان داشتند: همه باید قدر انتخابات را بدانند؛ انتخابات را گرامی بداریم.

رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه انتخابات باید سالم، با امنیت، با سلامت و با گستردگی انجام بگیرد، افزودند: ان‌شاالله به توفیق الهی همین‌جور خواهد شد. علی‌رغم دشمنانی که مدام وسوسه میکنند.

 

حضرت آیت الله خامنه ای تصریح داشتند: کسانی که رسانه‌های بیگانه را می بینند می دانند که دشمنان چطور دارند وسوسه می کنند که یک‌جوری انتخابات را خراب کنند اما ملت ایران ان‌شاءالله با همین بیداری و هوشیاری که همیشه نشان دادند، در مقابل این حرکت خصمانه پیش بروند و یک انتخابات گسترده، بانشاط، با شور و شوق و سالم و همراه با امنیت ان‌شاءالله اتفاق بیفتد. این برای کشور یک ذخیره‌ای خواهد بود و کشور را مصونیت بسیاری خواهد داد.

ایشان با تاکید برآنکه معیشت مردم باید با جدیت دنبال شود،اظهارداشتند: بنده شعارهای اقتصادی را در این دو سه سال اخیر برجسته کردم برای اینکه احساس کردم دشمن از این ناحیه میخواهد ضربه بزند.

رهبر انقلاب افزودند: وقتی ما مشکل اقتصادی داشته باشیم بخشهای مختلف نخواهند توانست کارهای درست خودشان را انجام بدهند. امروز ظرفیت اقتصادی در کشور یک نقطه کلیدی و دارای اولویت است، لذاست که بنده روی این تکیه میکنم روی معیشت مردم تکیه میکنم، روی #معیشت کارکنان دستگاههای مختلف تکیه میکنم روی معیشت کارکنان نیروهای مسلح تکیه میکنم، اینها باید دنبال بشود اینها باید با جدیت دنبال بشود.این به عهده مسئولین است. مسئولان اگر انگیزه های دشمن را نگاه کنند انگیزه بیشتری برای این کار پیدا میکنند.

ایشان بیان داشتند: ترسیدن از اخم دشمن اول بدبختی است.

تکمیل می شود…

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ فروردین, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو