زمان انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ -

امام جمعه نور:

مردم شهرستان نور با حضور در انتخابات دشمنان را ناامید کردند

امام جمعه نور:مردم شهرستان نور با حضور پر شور در انتخابات دشمنان را ناامید کردند.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ حجت الاسلام سید مهدی امیری ارجمند اظهارکرد: غفلت از خدا پیامد های متعددی دارد و آن کسانی که غافل از خدا هستند امید به دیدار خداوند ندارد و این‌ها منکران خدا هستند.
وی گفت: امید و رجاء در کنارخوف و ترس دوعامل اصلاح و فساد جامعه است و جامعه ای که با امید زندگی می‌کند در حال رشد و پیشرفت و جامعه‌ای که خوف و ترس بر آن چیره شود آن جامعه عقب مانده است.
امام جمعه نور بیان کرد: کسانی که امید به دیدار خداوند ندارند منکر روز قیامت هستند و به حیات دنیا بسنده می‌کنند و به آخرت اعتقاد ندارند و از خدا و قیامت غافل هستند و به جهنم وارد می‌شوند.
خطیب نماز جمعه نور گفت: هرچه در دنیا بکاریم در آخرت درو خواهیم کرد و آنچه به دست ما می‌رسد همان عملکرد خودمان است.
حجت الاسلام امیری ارجمند تصریح کرد: علی (ع) فرمود: ای مردم شما را چه شده است که خدا را فراموش کرده اید و به سوی دنیا سمت و سو پیدا کردید، و چرا از این همه نعمت‌هایی که خدا به شما عنایت کرده (عقل، هوش، گوش…) بهره مند نمی‌شوید.
وی با اشاره به شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و فاطمیه دوم به علما و مردم توصیه کرد که مراسم شهادت را در حسینیه‌ها برگزار کنند و معرفت واقعی را بیان کنند.
امام جمعه نور با تقدیر از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی بیان کرد: با رأی مردم، نماینده نور و محمود آباد انتخاب شد و این مردم هستند که وضعیت و سرنوشت را تغییر می‌دهند.
خطیب جمعه نور با انتقاد از کسانی که لیست سیاه و لیست انگلیسی را مطرح می‌کنند افزود: ما همه هم‌وطن هستیم و وابسته به خاک، اسلام و وطن که با بیان این سخنان با دستان خودمان خودی‌ها را نابود می‌کنیم و این مایه سرافکندگی است. کسانی که در تهران و شهرستان‌ها رأی آوردند مورد تأیید شورای نگهبان بودند. برنده انتخاب مردم هستند و مقام معظم رهبری فرمودند : برای حفظ آبروی این نظام لازم است که همه در صحنه وارد شوند.
حجت الاسلام امیری با تبریک به انتخاب علی اسماعیلی به عنوان نماینده مردم نور ومحمود آباد بیان کرد: کسانی که در صحنه انتخابات و رقابت تلاش کردند، آرامش را رعایت و با دوستی برخورد کنند تا مردم نیز از آرامش بیشتری برخوردار شوند زیرا اگر آرامش را برقرار نکنیم همانند سال ۸۸ که دشمن ۴۰ میلیون رأی را به کام مردم تلخ کرد بار دیگر تکرار خواهد شد.
وی در پایان گفت: باید کسی که با رأی مردم انتخاب شد، مساعدت و یاری کنیم تا خدمت بیشتری به مردم برسانیم و کسانی نیز که وارد مجلس می‌شوند نیز باید به فکر معشیت مردم، اشتغال و ازدواج جوانان باشند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ اسفند, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو