زمان انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ -

کشور نیاز به یک تغییر و تحول اساسی دارد

معاون نهاد ریاست جمهوری گفت: کشور در برهه کنونی نیاز به یک تغییر و تحول اساسی دارد و در این زمینه باید بدانیم که انتخابات پیش رو بسیار مهم است.

به گزارش سرای نور؛ مرتضی بانک عصر امروز در مراسم افتتاح دفتر حزب اعتدال و توسعه شهرستان ری با حضور تعدادی از مسئولین این شهرستان در سالن همایش های مسجد ارشاد این شهرستان گفت: دولت در سال ۹۵  دوازده میلیون تن گندم به ارزش ۱۴ هزار میلیارد تومان گندم از کشاورزان خریداری کرده که این امر سبب ایجاد پیشرفت در حوزه کشاورزی شده است.

معاون نهاد ریاست جمهوری در ادامه ارتباط خوب دولت با کشورهای دیگر را سبب برخی پیشرفت ها دانست و افزود: یکشنبه هفته آینده پالایشگاه تولید فراورده های نفتی خلیج فارس افتتاح خواهد شد که طی آن ایران نه تنها بنزین مورد نیاز خود را تولید خواهد کرد که اقدام به صادرات بنزین نیز می کند.

وی گفت: افرادی بودند که با تندروی ها شرایط افزایش تحریم های کشور را فراهم می کردند و هر روز برای مردم یاس و نا امیدی را به ارمغان می آوردند، حال همین افراد که شرایطی به وجود آوردند که ملت ما نتوانند از سرمایه های خود استفاده کنند می خواهند دوباره وارد عرصه مدیریت کشور شوند.

بانک انتخابات پیش رو را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: کشور در برهه کنونی نیاز به یک تغییر و تحول اساسی دارد و در این زمینه باید بدانیم که انتخابات پیش رو بسیار مهم است.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۳۱ فروردین, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو