زمان انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

صعود دشوار منچستریونایتد به نیمه نهایی لیگ اروپا

منچستریونایتد در دیداری دشوار، موفق شد در پایانی 120 دقیقه، اندرلخت را 2-1 شکست بدهد و راهی مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا شود.

به گزارش سرای نور؛

شاگردان ژوزه مورینیو که در دیدار رفت مقابل حریف بلژیکی به تساوی ۱-۱ رضایت داده بودند، در دیدار امشب هم در ۹۰ دقیقه نتوانستند به نتیجه ای بهتر از تساوی ۱-۱ به دست بیاورند تا کار به وقت های اضافه کشیده شود. در وقت های اضافه، مارکوس راشفورد با یک ضربه دیدنی، گل برتری شیاطین سرخ را به ثمر رساند و این تیم را راهی نیمه نهایی لیگ اروپا کرد.

 

اندرلخت بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی موقعیت های خوبی روی دروازه منچستریونایتد ایجاد کرد اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد. در مقابل این تیم میزبان بود که در دقیقه ۱۰ به گل رسید. میخیتاریان که روی پاس راشفورد صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

بعد از این گل برتری یونایتدها ادامه پیدا کرد و میخیتاریان و لینگارد می توانستند در فاصله دو دقیقه، دو بار دیگر دروازه حریف را باز کنند اما ضربات کم دقت آنها، راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

در ادامه بار دیگر بازیکنان اندرلخت پیش کشیدند و موقعیت های خطرناکی روی دروازه رومرو ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه ۳۲ به گل تساوی رسیدند.  بعد از اینکه ضربه تیلمانس به تیر دروازه یونایتد برخورد کرد، توپ برگشتی را هانی تبدیل به گل کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو