زمان انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ -

مشکل غرب مازندران ساخت و سازهای بی رویه است

 

به گزارش سرای نور؛محمدناصر زندی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری، با بیان اینکه برخی زمین های کشاورزی تبدیل به ساختمان شده است، گفت: امروز با توجه به سیاست دولت و با همکاری دستگاه قضایی، برخورد خوبی با مقوله ساخت و ساز غیرمجاز شده است.

وی با اشاره به نبود دادگستری در مرزن آباد خواستار تامین ساختمانی برای دادگاه عمومی شد.

فرماندار جالوس یادآورر شد: در دولت کنونی در شهرستان اجازه مثبت به ساخت و سازهای غیرمجاز ندادیم و به شدت با آن برخورد کرده ایم.

فرماندار چالوس با اشاره به وجود رودخانه حفاظت شده چالوس و سردآبرود و منطقه البرز مرکزی گفت: برای توسعه زیرساخت های گردشگری دچار مشکل شده ایم، لذا درخواست رفع این مسائل را داریم.

زندی ادامه داد: همچنین یکطرفه شدن جاده چالوس و عدم تردد کامیون ها برای مردم منطقه و شهرک های صنعتی منطقه مشکلاتی ایجاد می کند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت نیز در مجلس، ایجاد دادگاه در بخش مرزن آباد را ضروری دانست و خواستار تکمیل چارت تشکیلاتی دادگستری چالوس شد و گفت: این دادگستری با کمبود نیرو مواجه است.

قاسم احمدی، با اشاره به برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در عین حال خواستار حمایت از مردم محروم و بومی شد و گفت: در عین حال باید با زمینخواری برخورد ویژه شود.منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ آبان, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو