زمان انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

تیمی که سه بار قهرمان شود جام اصلی را می گیرد

مسئول برگزاری مسابقات لیگ با پذیرش انتقادات مطرح شده در مورد تغییر شکل مداوم جام قهرمانی لیگ برتر، از نهایی شدن طرح رونمایی شده در لیگ شانزدهم خبر داد.

سرای نور؛سعید فتاحی رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ فوتبال کشور در مورد انتقاداتی که پس از رونمایی از جام قهرمانی لیگ شانزدهم مطرح شد و تغییر مداوم شکل جام یکی از موارد نقد شده بود، در گفتگو با خبرنگار “ورزش سه” در این خصوص گفت: ما گام های موثری برای رفع این مشکل برداشته ایم و سال گذشته برای جام حذفی کاپی را طراحی کردیم که به شکل بشقاب است و در آن نمادهای آزادسازی خرمشهر لحاظ شده است. این جام قطعا ثابت است و با تلاشی که دوستانمان مثل آقای بهمنی در روابط عمومی سازمان لیگ داشته اند این طرح را نهایی کرده ایم.
فتاحی در ادامه در مورد جام قهرمانی تیم قهرمان در مسابقات لیگ برتر ، خاطرنشان کرد: جامی که به تیم پرسپولیس اهدا شد امسال طراحی شده است. از این جام می خواهیم طرحی بزنیم که در صد طلای بیشتری داشته باشد و آن را پیش خود نگه می داریم؛ درصورتی که تیمی بتواند سه بار عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند، جام اصلی را به آن تیم می دهیم.

 

 
وی در مورد ویژگی های طراحی این جام ادامه داد: در طراحی این جام دو سپر دیده می شود که نماد دو سرباز هستند؛ طرح وسط هم آرم خلیج فارس است که روی پیراهن تمام بازیکنان هم وجود دارد. دو سپر طراحی شده که در دو طرف آرم خلیج فارس تعبیه شده اند، نماد محافظت از خلیج همیشه فارس هستند.
مسئول برگزاری مسابقات لیگ در ادامه عنوان کرد: امسال هم قصد داریم برای سوپرکاپ، لیگ آزادگان و همینطور لیگ کوثر بانوان جام مخصوص این مسابقات را طراحی کنیم تا این مشکل به کلی از بین برود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو