زمان انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ -

هفته بیست و دوم لیگ برتر؛

استقلال راه آهن را شکست داد/ بازگشت شاگردان مظلومی به صدر جدول

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و دوم لیگ برتر موفق شد تیم راه آهن را شکست بدهد و صدر جدول را از تیم استقلال خوزستان پس بگیرد.

 

به گزارش سرای نور؛ در ادامه مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، تیم استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف راه آهن رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به اتمام رسید. محمدرضا خرسندنیا دقیقه ۱+۴۵ برای استقلال گلزنی کرد.

استقلال بازی را با ترکیب مهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، هرایر مگویان، امین حاج محمدی، امید نورافکن (۷۳- میثم مجیدی)، روزبه چشمی، محمدرضا خرسند نیا (۷۲ – عادل شیحی)، بهنام برزای، محسن کریمی (۸۴- مهدی مومنی)، فرشید اسماعیلی، سجاد شهباززاده آغاز کرد.

راه آهن هم در حالی در این مسابقه به میدان رفت که بعد از برکناری مهدی تارتار، توپالیدیس سرمربی یونانی هدایت این تیم را بر عهده داشت. در نیمه اول دو تیم فرصت زیادی نداشتند. راه آهن در دقیقه ۲۵ می‌توانست توسط فاطمی به گل برسد که مهدی رحمتی توپ را دفع کرد. در دقیقه ۳۱ این بازیکنان استقلال بودند که می‌توانستند روی شوت سجاد شهباززاده گل اول را بزنند ولی ضربه مهاجم استقلال به تیرک دروازه راه آهن برخورد کرد و به اوت رفت.

در حالی که همه منتظر پایان نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل بودند، حرکت سجاد شهباززاده و پاس وی به خرسندنیا، این بازیکن را در موقعیت گلزنی قرار داد و وی توانست اولین گل بازی را در ثانیه های پایانی به ثمر برساند تا بازی در نیمه نخست با این یک گل به اتمام برسد.

در نیمه دوم بازیکنان راه آهن برای جبران نتیجه تلاش زیادی انجام دادند و در دقیقه ۴۸ می توانستند گل تساوی را به ثمر برسانند اما شوت حامد زمانی با اختلاف کم از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

موج دوم حملات راه آهن از دقیقه ۶۴ آغاز شد. ابتدا بهادر عبدی در حالت تک به تک با دروازه بان استقلال قرار گرفت ولی مهدی رحمتی توپ را راهی کرنر کرد. دو دقیقه بعد ابطحی بازیکن راه آهن با یک ضربه سر تیرک دروازه استقلال را به لرزه درآورد.

پرویز مظلومی در دقیقه ۷۲ از عادل شیحی خرید جدید خود رونمایی کرد و این بازیکن مراکشی را به جای محمدرضا خرسندنیا به میدان فرستاد. شیحی دو دقیقه بعد از حضورش در زمین می توانست اولین گل خودش را برای آبی پوشان به ثمر برساند ولی ضربه وی به تیرک دروازه راه آهن خورد.

تلاش بازیکنان راه آهن برای جبران نتیجه و بازیکنان استقلال برای به ثمر رساندن گل دوم بی نتیجه بود تا بازی با همان یک گل به سود استقلال تمام شود. با این نتیجه، استقلال ۴۲ امتیازی شد و مجددا صدر جدول را از تیم استقلال خوزستان پس گرفت. راه آهن هم ۱۸  امتیازی باقی ماند و جایگاهش در رده هفدهم تغییر نکرد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ اسفند, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو