زمان انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

کورس ۳ نفره برای عنوان مهندس جدید فوتبال ایران

حضور دو بازیکن با 8 پاس گل و تعقیب کننده ای مانند محسن مسلمان با 7 پاس گل کورس رقابت برای عنوان بهترین گلساز لیگ را جذاب کرده است.

سرای نور؛

دبل منشا و گلزنی مهدی طارمی و ساسان انصاری باعث شد تا رقابت در کورس آقای گلی لیگ برتر در هفته های پایانی بسیار داغ شود اما رقابت برای کسب عنوان آقای گل، تنها عنوانی نیست که بازیکنان زیادی برای آن تلاش می کنند.
جدول بهترین پاسورهای لیگ نیز دیگر جدولی است که در آن سه بازیکن برای کسب عنوان بهترین گلساز لیگ رقابت بسیار نزدیکی دارند. هر چند مدعیان این عنوان در هفته ی گذشته توفیقی نداشتند و نتوانستند تغییری در جدول ایجاد کنند اما قطعا این رقابت در دو هفته ی آینده، با جدیت بیشتری ادامه خواهد یافت.
ایمان مبعلی مهندس فوتبال ایران از هفته های ابتدایی عنوان بهترین گلساز لیگ برتر را در اختیار دارد. هافبک طراح نفت تهران موفق به ارسال ۸ پاس گل برای نفتی ها در لیگ برتر شده تا در تیم میانه جدولی دایی، عملکرد درخشانی داشته باشد.
کاوه رضایی مهاجم اول آبی ها نیز در این فهرست در کنار مبعلی با ۸ پاس گل در صدر قرار دارد تا عنوان بهترین گلساز لیگ در فاصله ۱۸۰ دقیقه تا پایان لیگ مشترکا در اختیار او و مبعلی قرار داشته باشد. رضایی در استقلال ۷ گل و ۸ پاس گل ثبت کرده تا یکی از موثرترین بازیکنان لیگ باشد.
محسن مسلمان از پرسپولیس در رده دوم این فهرست قرار دارد. مسلمان با ۷ پاس گل در تعقیب رضایی و مبعلی قرار دارد و با توجه به قهرمانی پرسپولیس این شانس را دارد تا در دو بازی پیش رو، با آرامش خاطر بیشتری برای افزایش آمار پاس گل خود تلاش کند.
محمد ایران پوریان و احسان حاج صفی بازیکنان تراکتورسازی و سپاهان نیز با ۶ پاس گل در رده های بعدی قرار دارند که البته این دو بازیکن شانس کمتری برای رسیدن به این عنوان دارند. عنوانی که هر چند به اندازه ی آقای گلی جذاب نیست اما مطمئنا رقابت بسیار نزدیکی برای دستیابی به آن شکل گرفته است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو