زمان انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

دلایل بارسلونا برای عدم حضور نیمار در ال کلاسیکو

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، باشگاه بارسلونا تصمیم گرفت که از نیمار در ال کلاسیکو استفاده نکند.

سرای نور؛

نیمار به دلیل بی احترامی به داور چهارم دیدار بارسا و مالاگا، سه جلسه از همراهی تیمش محروم شده بود و با توجه به رد فرجام خواهی بارسلونا در دادگاه استیناف، طبعا نمی توانست امروز در ال کلاسیکو حاضر باشد؛ اما مسئولان بارسا به دادگاه حکمیت ورزشی متوسل شدند ولی چون درخواستشان دیر ارسال شد، جلسه رسیدگی به پرونده تشکیل نشد.

 

وکلای باشگاه بارسلونا اعتقاد داشتند که از لحظه ارسال تا زمان تصمیم گیری نهایی دادگاه، حکم نیمار باید به حالت تعلیق در بیاید؛ در حالیکه رئیس دادگاه حکمیت ورزشی روز گذشته هشدار داد که چون درخواست در زمان مقرر ارسال نشده، پس فرجام خواهی از نظر آنها منتفی است و حکم نیمار به قوت خود باقی خواهد ماند.

باشگاه بارسلونا نیز شب گذشته طی بیانیه ای اعلام کرد که این ادعا را قبول ندارد و به همین دلیل نیمار به مادرید سفر خواهد کرد تا اینکه ساعاتی پیش در چرخشی ۱۸۰ درجه، نیمار از فهرست بارسلونا خط خورد.

 

 

 

 

به ادعای موندودپورتیوو، این تصمیم مستقیما از جانب مدیریت باشگاه گرفته شده و نه کادر فنی.

همچنین این منبع به نقل از مشاوران باشگاه، دو دلیل اصلی برای این چرخش ۱۸۰ درجه ای ذکر کرده است: اولی اینکه بارسلونا نمی خواست توجه و تمرکز ذهنی بازیکنان و اعضای کادر فنی تا لحظه بازی به ممکن بودن حضور نیمار در ال کلاسیکو معطوف شود و اینکه کادر فنی بداند که برنامه خود را باید بدون نیمار پیاده کند.

 

دوم اینکه در صورت به میدان رفتن نیمار، رئال مادرید به کمیته برگزاری لالیگا شکایت می کرد و روشن شدن تکلیف این پرونده تا ماه ها به طول می انجامید؛ به طوریکه اگر بارسا فرضا ال کلاسیکو را می برد و در نهایت قهرمان لالیگا می شد، امکان داشت با شکایت رئال، عنوان قهرمانی از این تیم پس گرفته شود. به همین دلیل بارسلونا ترجیح داد از نیمار در بازی امشب استفاده نکند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو