زمان انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

عملیات ویژه برای نورافکن

تیم استقلال روز سه شنبه باید به دیدار تیم الاهلی برود و بازیکنان جوان استقلال کار سختی برای مهار ستاره های گران قیمت الاهلی خواهند داشت.​​​​​​​

سرای نور؛یکی از بزرگترین ماموریت های هافبک های استقلال در دیدار حساس روز سه شنبه مهار بازیکنان خارجی با کیفیت تیم الاهلی خواهد بود که در هفته های اخیر نمایش های فوق العاده ای داشته اند. یکی از این بازیکنان “اورتون ریبیرو” هافبک تهاجمی برزیلی تیم الاهلی است که در دیدارهای اخیر این تیم برابر تیم صدرنشین الجزیره و هم چنین تیم الوحده گل های بسیار مهمی را به ثمر رسانده و بهترین بازیکن تیمش نیز بوده است. اورتون ۲۸ ساله متولد برزیل است و در سه فصل اخیر در تیم الاهلی توپ میزند و سابقه حضور در تیم هایی مانند کروزیرو، کوریتیبا و کورنتیانس برزیل را در کارنامه دارد. او همچنین ۴ بار برای تیم ملی برزیل به میدان رفته است که آخرین آن در کوپا آمریکای ۲۰۱۵ بوده است و دو بار نیز به عنوان بهترین بازیکن سال SERIE A   فوتبال برزیل در زمان حضورش در کروزیرو شناخته شده است.
با توجه به پست ریبیرو به نظر می رسد امید نورافکن مامور اصلی مهار این بازیکن خطرناک خواهد بود . نورافکن ۲۰ ساله که از نیم فصل دوم به مرکز زمین نقل مکان کرده در دیدار برابر السد و برابر ژاوی عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و اکنون نیز علیرضا منصوریان از این بازیکن جوان تیمش بازی بزرگی را مطالبه خواهد کرد.

 

گفتنی است پس از حاشیه های بوجود آمده در دیدار فولاد ، نورافکن مدتی دور از ترکیب استقلال قرار داشت اما او در دیدار برابر تراکتورسازی پس از مدت ها فرصت حضور ۹۰ دقیقه ای در ترکیب تیمش را پیدا کرد. این بازیکن می تواند با درخشش برابر تیم الاهلی و ستاره های سرشناسش بار دیگر تعریف و تمجیدها را به سمت خود بکشاند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو