زمان انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ -

در صحن علنی مجلس؛

نتیجه تحقیق و تفحص از ۳ استانداری امروز اعلام می‌شود

گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد تحقیق و تفحص از استانداری‌های تهران، فارس و آذربایجان‌غربی در دستور کار مجلس قرار گرفت.

 

به گزارش سرای نور؛ جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس و با حضور ۲۰۱ نماینده آغاز شد.

اولین دستور کار جلسه علنی امروز ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد است.

وکلای ملت امروز همچنین گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد تحقیق و تفحص از استانداری‌های تهران، فارس و آذربایجان غربی را بررسی خواهند کرد؛ این تحقیق و تفحص در مورد صدور مجوزهای ساخت و همچنین استخدام‌های بی‌رویه است.

بررسی گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد طرح الحاق یک تبصره به ماده ۲۲ قانون اساسنامه جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران نیز در دستور کار جلسه علنی امروز قرار دارد.

نمایندگان مجلس امروز همچنین گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه اصلاح قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان‌های تابعه یا وابسته به آنها را بررسی خواهند کرد.

بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه اصلاح قانون اعتبار اسناد عادی وام‌های پرداختی شرکت‌های تعاونی، روستایی و عشایری و صیادی نیز در دستور کار جلسه علنی امروز قرار دارد.

وکلای ملت امروز همچنین گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی در مورد لایحه تعیین مرجع تهیه و تصویب مقررات مربوط به تخلفات از نظامات راجع به امور شهری را نیز بررسی خواهند کرد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ اسفند, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو