زمان انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

جلسه مهم حریف ذوب‌آهن در تمرین

تیم الاهلی عربستان پس از شکست در دیدار برابر بنیادکار، این روزها شرایط ویژه ای دارد، آنها که با این باخت صدر جدول را از دست داده اند به دنبال ترمیم اوضاع تیم خود هستند.​​​​​​​

سرای نور؛

تیم الاهلی عربستان در آخرین دیدار رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید در برابر ذوب آهن ایران به میدان برود پس از شکست در دیدار برابر بنیادکار اوضاع ویژه ای پیدا کرده است، آنها که صدر جدول را ازدست داده اند و با شکست برابر نماینده ایران از صعود به مرحله بعدی باز می مانند به دنبال ترمیم شرایط هستند تا بتوانند امتیازات لازم را از بازی بعدی خود بگیرند.

 

الاهلی که تمرینات خود را از عصر روز گذشته آغاز کرد پیش از آغاز برنامه تمرینی، جلسه ای در زمین تشکیل دادند و احمد مرزوقی، رئیس این باشگاه با تعدادی از بازیکنان با تجربه این تیم به صحبت پرداخت.

 

 

این جلسه که بیش از ۲۰ دقیقه به طول انجامید، در رابطه با آینده این تیم، بازی های پیش رو، آماده کردن شرایط تیم برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان، قهرمانی در جام پادشاهی این کشور، خوشحال کردن هواداران و … صحبت شد.

 

پس از این جلسه مرزوقی به سراغ گروس، سرمربی سوئیسی این تیم رفت و با وی نیز به صحبت پرداخت. بعد از جلسه رئیس باشگاه با گروس، سرمربی الاهلی با بازیکنان این تیم صحبت کرد و از آنها خواست تا با تمرکز در بازی های آینده به میدان بروند و تنها به پیروزی در برابر حریف خود فکر کنند چرا که پتانسیل رسیدن به مراحل بالاتر را دارند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو