زمان انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

مصاحبه با ستاره ایرانی بوندس لیگا روی سقف ورزشگاه

نتایج فوق العاده با وردربرمن در بوندس لیگا باعث شد تا سرمربی ایرانی به سوژه اول برای رسانه های گروهی آلمان تبدیل شود.

سرای نور؛

الکساندر نوری مربی ۳۷ ساله ایرانی به عنوان سرمربی وردربرمن در سه ماه گذشته فوتبال آلمان تمام رکوردها در این باشگاه و همچنین بوندس لیگا را با نتایج فوق العاده جا به جا کرد تا تمام شبکه های تلویزیونی ورزشی این کشور نام او را در صدر برنامه های خود قرار دهند.
ستاره ایرانی بوندس لیگا که با جادوی عجیب باعث شد تا تیم در ورطه سقوط وردربرمن حالا در فاصله چند هفته تا پایان فصل به یکی از مدعیان کسب سهمیه یورولیگ تبدیل شود بعد از حضور در شبکه های مطرح ZDF ، ARD و … در جدیدترین مصاحبه تلویزیونی مهمان شبکه Sky آلمان باشد. شبکه ای که به عنوان پرمخاطب ترین شبکه ورزشی کشورهای مختلف اروپایی از جمله آلمان شناحته می شود و حضور در برنامه های این شبکه برای هر فوتبالی حاضر در بوندس لیگا و اروپا به نوعی آرزو است.

 


اما نکته جالب تر در خصوص حضور نوری در شبکه Sky المان به تصمیمی برمی گردد که کارگردان این شبکه تلویزیونی برای مصاحبه با آلکساندر نوری گرفت. سرمربی ایرانی که بلندپروازی های زیادی دارد و جاه طلبی های او باعث شده تا شاگردانش این روزها روی ابرها قدرم بردارند با تصمیم کارگردان مصاحبه خود را روی سقف شیشه ای ورزشگاه اختصاصی برمن انجام داد که انتشار تصاویر این مصاحبه در شبکه های اجتماعی سرو صدای زیادی در آلمان به راه انداخته است.

 

 


بنا به اعلام این شبکه تلویزیونی قرار است مصاحبه با آلکساندر نوری جمعه شب به روی آنتن برود و خود این چهره نیز به عنوان مهمان ویژه برای دقایقی در استودیو برنامه حاضر شود. مصاحبه ای که نوری در آن سرگذشت زندگی اش و همچنین حضور در ایران و نشستن روی نیمکت رهبری وردربرمن را تشریح کرده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو