زمان انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ -

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران:

جذب ۵۴۰ میلیارد ریال اعتبار طرح‌های خود‌اشتغالی مدد‌جویان کمیته امداد در مازندران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران از جذب 540 میلیارد ریال اعتبار طرح‌های خود‌اشتغالی مدد‌جویان کمیته امداد امام خمینی مازندران خبر داد.

 

به گزارش سرای نور؛ تیمور طهماسب‌پور شنبه‌شب در مراسم کلنگ‌زنی مسکن مدد‌جویان کمیته امداد امام خمینی در شهرستان سوادکوه با اشاره به اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی، گفت: خود‌اشتغالی و مسکن مدد‌جویان از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری ۸۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های خود‌اشتغالی در نظر گرفته شده‌است، افزود: ۵۴۰ میلیارد ریال از اعتبار طرح‌های خود‌اشتغالی جذب شده‌است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران از تنوع طرح‌های خود‌اشتغالی در مازندران خبر داد و خاطر‌نشان کرد: استفاده از زمین‌های شیب‌دار که در اختیار مدد‌جویان کمیته امداد قرار دارد از اولویت‌های ما است.

طهماسب‌پور، ساخت مسکن را از اولویت‌های دیگر کمیته امداد امام خمینی ذکر کرد و ادامه داد: ۲۹۳ واحد مسکونی ویژه مدد‌جویان احداث شده‌است که به آنان تحویل داده شده و یا در حال تحویل است.

وی با بیان اینکه مبالغی از حقوق همکاران کمیته امداد امام خمینی برای ساخت مسکن مدد‌جویان ذخیره می‌شود و این طرح برای تشویق ادارات و نهاد‌های دیگر برای مشارکت در کمک به مدد‌جویان است، گفت: فرهنگ‌سازی اختصاص بخشی از در‌آمد کارکنان دولت برای ساخت مسکن و فعالیت‌های پشتیبانی از اقشار مدد‌جو از اهداف طرح برکت است.

منبع:فارس

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ اسفند, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو