زمان انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

عرفانیان هم حذف شد

با شکست پوریا عرفانیان، نمایندگان کشورمان در روز دوم از رقابتهای بین المللی یونان با شکست و حذف از این رقابتها به کار خود پایان دادند.

سرای نور؛تیم ملی کشورمان امروز جمعه در دو وزن ۸۱- و ۸۷- کیلوگرم سه نماینده داشت که هر سه تکواندوکار با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند. پوریا عرفانیان آخرین نماینده ایران بود که امروز در وزن ۸۰- کیلوگرم با یک برد و یک باخت به کار خود پایان داد.

 

وی  در نخستین مبارزه «بوگدان گرچکین» از روسیه را ۲۰ بر ۱۸ شکست داد اما در دومین پیکار خود به مصاف «رائول گارسیا» اسپانیایی رفت و ۳ بر ۴ نتیجه را واگذار نمود و از دور رقابتها کنار رفت.

 

پیش از وی، خدابخش و رجبی هم در وزن ۸۷- کیلوگرم با شکست مقابل یک روسی از دور مسابقات حذف شده بودند. «ولادیسلاو لارین» دور نخست سعید رجبی را ۷ بر ۵ شکست داد و سپس برابر مهدی خدابخشی به پیروزی ۱۸بر۱۳ دست یافت. مهدی خدابخشی قبل از شکست برابر روسیه، «انصار اوگاز» از ترکیه را ۵ بر یک از پیش رو برداشته بود.

 

در ادامه این رقابتها تکواندوکاران دو وزن ۵۴- و ۶۸- کیلوگرم فردا شنبه در سومین روز این رقابتها به میدان می روند که از تیم ایران کامران مردانی‌پور، آرمین هادی‌پور، سالار وحیدی، ابوالفضل یعقوبی و علیرضا علیاری به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

 

این دوره از مسابقات از صبح پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه با حضور ۲۱۶۳ تکواندوکار از ۵۳ کشور در آتن آغاز شده و تا عصر یکشنبه ادامه خواهد داشت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو