زمان انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

عذرخواهی رسمی مالک مالاگا از باشگاه بارسلونا

عبدالله الثانی، مالک مالاگا به خاطر توئیت توهین آمیزش از باشگاه بارسلونا عذرخواهی کرد.

سرای نور؛روز گذشته مالک مالاگا در دفاع از مربی تیمش مقابل اتهامات نشریات چاپ بارسلونا توئیت کرده بود:« تفاله های کاتالونیایی پس از اتهاماتی که به میچل نسبت دادند، بوی قهرمانی لالیگا هم به مشام شان نخواهد خورد.»

این توئیت واکنش تند باشگاه بارسلونا را در پی داشت و آنها عنوان کردند که از الثانی شکایت خواهند کرد.

 

 

 

 

داستان از این قرار است که مالاگا در هفته پایانی لالیگا باید با رئال روبرو شود و احتمالا سرنوشت قهرمانی به آن دیدار بستگی خواهد داشت. از طرفی، مربی مالاگا ستاره سابق رئال یعنی میچل است که در مصاحبه اخیر خود گفته بود که تعصبی بی اندازه به تیم سابقش دارد. این مصاحبه باعث شد تا برخی رسانه های بارسلونا به وی اتهام بزنند که در بازی آخر قصد دارد تیمش را برای باختن به مصاف رئال بفرستد.

 

الثانی به همین دلیل در دفاع از میچل آن توئیت حنجالی را منتشر کرد. او در توجیه توئیت خود، شب گذشته نوشت:« منظور من از تفاله های کاتالونیایی، رسانه های آنجا بودند نه مردمش. آنها به میچل، اتهامات دروغین نسبت داده بودند که این پذیرفتنی نیست و باید از وی عذرخواهی کنند؛ چون ما هرگز خودمان را نمی فروشیم. از باشگاه بارسلونا برای این سوتفاهم به صورت رسمی عذرخواهی می کنم.»

 

 

 

 

الثانی سابقه انتشار توئیت های جنجالی دیگری نیز دارد. او یک بار مورینیو را با اساما بن لادن مقایسه کرده بود و پس از بازی برگشت رئال و بایرن که دو هفته پیش برگزار شد و در انتقاد از داور بازی نوشته بود که کاسیمیرو حتما باید به خودش بمب می بست تا داور او را اخراج کند!

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو