زمان انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

حسرت پرسپولیس ۱۰۰۰ روزه می‌شود

در صورت عدم پیروزی سرخپوشان در بازی امروز مقابل ذوب آهن، آنها از مرز هزار روز ناکامی برابر حریف اصفهانی را عبور خواهند کرد.

سرای نور؛

آخرین پیروزی پرسپولیس برابر ذوب آهن به دور رفت فصل شانزدهم بازمی‌گردد و آنها در صورت عدم پیروزی در جدال امروز هزار روز در تکرار آن اتفاق ناکام خواهند بود.
در دیدار رفت فصل جاری شاگردان برانکو با شکست مقابل ذوب‌آهن اولین باخت فصل‌شان را تجربه کردند. در فصل گذشته هم در دیدار رفت دو تیم که در ورزشگاه آزادی برگزار شد پرسپولیس با نتیجه ۲-۱ مغلوب شاگردان گل‌محمدی شد و دیدار برگشت دو تیم با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.
دیدار دور برگشت فصل چهاردهم دو تیم هم با شکست ۱-۰ پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن همراه بود تا آخرین پیروزی پرسپولیس مقابل سبز و سفید پوشان اصفهانی به دور رفت لیگ چهاردهم بر‌گردد.
در آن دیدار که در تاریخ ۲۴ مرداد ۹۳ برگزار شد سرخپوشان با تک گل مهدی طارمی به پیروزی رسیدند و این آخرین برد آنها مقابل ذوب‌آهن در لیگ برتر بود. بدین ترتیب از آخرین پیروزی سرخپوشان مقابل ذوب‌آهن ۹۸۷ روز می‌گذرد و باید دید شاگردان برانکو موفق به شکستن این طلسم می‌شوند یا رکورد نبردن ذوب‌آهن به بیش از ۱۰۰۰ روز خواهد رسید.
با توجه به اعتصاب و عدم تمرین سرخپوشان طی روزهای اخیر باید دید آنها موفق خواهند شد از این کابوس عبور کنند یا خیر.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو