زمان انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

شورای اسلامی دوره چهارم “فرازها و فرودها”

جشنواره شکوفه‌های گیلاس با اجرای پدرام کریمی که قرار است از روز پنج‌شنبه برگزار ‌شود از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

سرای نور؛

جشنواره شکوفه‌های گیلاس به تهیه کنندگی احسان ارغوانی که مقرر شده بود از ۴ تا ۶  اردیبهشت با حضور مردم، هنرمندان و خوانندگان مطرح به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و با مشارکت شهرداری لواسان برگزار و به روی آنتن برود به علت شرایط نامناسب جوی به تعویق افتاد.

این برنامه پس از بررسی‌ها و مکاتبات با هواشناسی، از روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶  الی ۲۳  برگزار می‌شود و در این برنامه از حضور هنرمندان به نام کشور در عرصه‌های مختلف دعوت می‌شود.

گفت‌وگو با هنرمندان در عرصه‌های مختلف، پخش موسیقی‌های سنتی و پاپ، تقلید صدا و اجرای برنامه برای کودکان بخش‌های مختلف این برنامه را شکل می‌دهد که قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

لازم به ذکر است که برگزاری این جشنواره پیشتر به علت شرایط نامناسب جوی به تعویق افتاده بود و شهردار لواسان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شرایط بد جوی، از مردم عذرخواهی و خبر از لغو مراسم و برگزاری آن در فرصت مناسب داده بود.

بخشی از  پیام علی مرادی به مردم منطقه به شرح زیر است: شهروندان عزیز قدرشناس، شور و شعور شما در حمایت از خادمین خویش مصادف با بارش رحمت ایزدی رقم خورد و سبب شد تا آنگونه که در شان شماست میزبانی میسر نگردید. اما حکایت فوران خروش مواج شما نیک اندیشان در حمایت از خادمین خویش در اذهان جاودانه ماند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو