زمان انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ -

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نورخبرداد:

اعزام بیش از ۶۰۰ نفراز شهرستان نور به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نوراز اعزام بیش از 600 نفربه اردوی راهیان نوردر سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ حسین محمودی در نشست خبری با موضوع اردوی راهیان نوراین شهرستان اظهارکرد: در ۱۸ اسفند بیش از ۶۰۰ نفر از کاروان مردمی و دانشجویی از شهرستان نور با ۱۳ اتوبوس به سمت مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
وی از اعزام ۲۰۰ دانشجو با ۴ اتوبوس و ۴۵۰ نفر بسیج محلات با ۹ اتوبوس به این سفر معنوی خبر داد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نور این اردو را پنج روزه اعلام کرد وافزود: در این سفر علاوه بر زیارت‌گاه مرقد امام راحل و جمکران، زائران در این سفر از یادمان عملیاتی فتح المبین، هفت تپه، دهلاویه، یاد مان شهدای کربلای ۵ در شلمچه، هویزه و… نیز دیدن می کنند.
این مسئول بااشاره به این که تقاضا برای اعزام بیش از سهمیه شهرستان است بیان کرد: این فرهنگ در جامعه ما جای خودش را پیدا کرد و افرادی که به مناطق جنگی سفر می‌کنند از نزدیک با رشادت‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقس که با ایثار گری خود در برابر دشمن متجاوز ایستاده اند تا حتی یک وجب از خاک میهن به دست دشمنان نیفتد، آشنا می‌شوند.
محمودی گفت: مسافران راهیان نور همانند سفیرانی هستند که می‌توانند این رشادت‌ها، جان‌فشانی‌ها و ایثار گری‌ها را به خانواده و جامعه منتقل کنند .
وی در پایان از همت و حمایت فرماندار، معاون فرماندار، ائمه جمعه، شهرداری‌ها و شورای اسلامی و مسئولان شهرستان نور برای اعزام کاروان راهیان نور تقدیر و تشکر کرد.

زمان انتشار: ۱۸ اسفند, ۱۳۹۴

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو