زمان انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

میثاقیان: مرگ را جلوی چشمم دیدم

سرمربی تیم سیاه جامگان اعلام کرد وقتی داور به سود ماشین سازی پنالتی گرفته، مرگ را جلوی چشمانش دیده است.

سرای نور؛

تیم سیاه جامگان روز گذشته در بازی حساس مقابل ماشین سازی تبریز پیروزی ارزشمندی به دست آورد تا همچنان به بقا در لیگ برتر امیدوار بماند. هیجان انگیز ترین صحنه این مسابقه پنالتی بود که در ثانیه های پایانی برای ماشین سازی گرفته شد و امین قاسمی نژاد در صورت گل کردن توپ می توانست شانس بقا رااز سیاه جامگان بگیرد. این پنالتی اما به بیرون زده شد تا ۳ امتیاز ارزشمند به حساب مشهدی ها واریز شود.
احساس کردم زمان مرگم رسیده است
اکبر میثاقیان، سرمربی سیاه جامگان درباره صحنه ای که به سود ماشین سازی اعلام پنالتی شد، به “ورزش سه” گفت: زمانی که اعلام پنالتی به سود ماشین سازی شد، من ناخودآگاه روی پیست تارتان از حال رفتم و روی زمین افتادم. آن لحظه احساس کردم زمان مرگم رسیده؛ من مرگ را در آن صحنه به چشمم دیدم. اما خدا کمک کرد و پنالتی گل نشد.
باید زودتر کار را تمام می کردیم
سرمربی سیاه جامگان درباره روند مسابقات با ماشین سازی بیان کرد: «بازی خوبی در تبریز انجام دادیم؛ بازیکنان ما واقعا غیرت به خرج دادند. البته موقعیت های زیادی داشتیم و به نظر خیلی زودتر از پایان باید کار را تمام می کردیم و نمی گذاشتیم که به دقایق استرس‌زای آخر مسابقه برسد.»
پرسپولیس را ببریم، سقوط نمی کنیم
وی با اشاره به شانس بقای تیمش عنوان کرد: «ما باید بازی هفته آخر را ببریم. کاری به نتایج دو تیم دیگر نداریم و فقط برای برد به زمین می رویم. البته کار سختی مقابل پرسپولیس داریم؛ چون آن تیم هم برای پایان خوب فصل قهرمانی اش به زمین می آید اما هدفمان مشخص است.  فکر می کنم اگر خودمان پیروز شویم، در لیگ برتر باقی می مانیم و کار به اما و اگر نمی کشد.»

 

کاش لیگ برتر یکبار دیگر شروع می شد
میثاقیان در پاسخ به این پرسش که چرا زودتر هدایت سیاه جامگان را برعهده نگرفت، افزود: «کاش لیگ برتر یک بار دیگر شروع می شد و من یک هفته زودتر سرمربی سیاه جامگان می شدم!»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو