زمان انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

نعمتی: داور نباید منشا را سه کارته می‌کرد

سیامک نعمتی ستاره تیم پیکان در بازی سایپا هم درخشش خوبی داشت .

سرای نور؛

سیامک نعمتی درباره دربی خودروسازان و تفاوتش با شهرآورد تهران گفت: این بازی با شهرآورد تهران قابل مقایسه نیست اما فکر کنم بعد از آن دومین دربی تهران باشد آن هم بین دو کارخانه بزرگ که دو باشگاه نسبتا موفقی دارند. ما به دنبال سه امتیاز این بازی بودیم و سایپا هم به دنبال یک امتیاز بود تا فاصله اش را در انتهای جدول کم کند. بازی خوبی بود و ما توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم و گل بزنیم. از اینکه گلزنی کردم خوشحالم و امیدوارم بازی پایانی را هم پیروز شویم تا لیگ را به خوبی به پایان برسانیم.
او درباره با سه کارته شدن منشا و فرصت‌های گلزنی‌اش در این بازی افزود: شرایط جدول گلزنان به نحوی بود که منشا هم برای کم کردن این فاصله باید گلزنی می کرد که خب گل هم زد اما چند موقعیت خوب هم داشت که متاسفانه آنها را نتوانست به گل تبدیل کند. آقای خورشیدی می توانست در آن صحنه به منشا کارت ندهد چون او به دلیل وقت کشی چنین کاری را انجام نداد اما در نهایت تصمیم خودش را گرفت و او را با کارت زردی که داد سه کارته کرد و لیگ با ۱۵ گل برای منشا به پایان رسید.
وی در خصوص  فرصتی که از دست منشا و انصاری رفت و در نهایت طارمی یک هفته زودتر آقای گل لیگ شد هم می‌گوید: هم منشا و هم انصاری می توانستند با حضورشان  به تیم هایشان کمک کنند و به بازی شور و حال بیشتری بدهند اما هر دو بازی روز آخر را از دست دادند. این از جذابیت های لیگ امسال است که هم جذاب است و هم پرفشار که  دو مهاجمی که برای آقای گلی بودند متاسفانه بازی آخرشان را از دست بدهند.
هافبک پیکان با ناراحتی از موقعیت‌هایی که داشتند و نتوانستند سهمیه آسیایی را کسب کنند می‌گوید: ما مطمئنا به سپاهان نمی رسیم و شانسی برای کسب سهمیه دیگر نداریم اما می توانیم پنجم بشویم که از رتبه ششمی خیلی بهتر است. ما در نیم فصل دوم خیلی از بازی ها را از دست دادیم و اکنون حسرت آن امتیازاتی را می خوریم که متاسفانه از دست دادیم.
وی درباره تیم پیکان و رتبه‌ای که امسال کسب کرد هم خاطرنشان کرد: شرایط پیکان امسال هم از نظر بازیکن‌، هم کادرفنی و هم مدیریت خیلی خوب بود. این تیم برای بقا در لیگ بسته شده بود اما ما با کسب رتبه ششم توانستیم خودمان را به اثبات برسانیم. این تیم بزرگترین کاری را که می‌توانست انجام دهد را انجام داد. سال بعد باید تیم برای جایگاه بهتر بسته شود ابتدا کسب سهمیه و بعد قهرمانی؛ چون هنوز برای پیکان زود است که به قهرمانی فکر کند اما مطمئنا کسب سهمیه هدفی است که با آن نیم نگاهی خواهیم داشت.
نعمتی در پایان درباره اهدافی که برای سال آینده در سر دارد گفت: اولویت اولم حضور در لیگ‌های اروپایی است ولی اگر نشد به پیشنهاداتم در ایران فکر خواهم کرد. ابتدا پیشنهاد پیکان را مورد بررسی قرار خواهم داد و سپس با مشورت با باشگاه پیکان به پیشنهادات دیگرم فکر خواهم کرد. هدفم برای امسال ملی پوش شدن است و برای همین باید بهترین انتخابم را انجام دهم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو