زمان انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

انتقاد خواننده جوان از خوانندگان تیتراژ در برنامه دورهمی

مهران مدیری در برنامه شب گذشته دو رهمی ضمن صحبت درباره موضوع کتاب با دو میهمان به گفتگو نشست.

سرای نور؛ شب گذشته برنامهٔ دورهمی میزبان دو مهمان بود. مهران مدیری و گروه نمایش درباره موضوع کتاب صحبت کردند. در ابتدا پویا بیاتی خواننده کشورمان در خصوص شروع فعالیت خود در زمینه خوانندگی گفت: حدود ده ساله به طور حرفه‌ای کار خود را شروع کردم، بیشتر آهنگ‌هایم را مخاطبان دوست داشتند آهنگ «منو باور کن»، «برو خوشبخت بشی» و… طرفدار زیادی داشته است.

بیاتی در پاسخ به سوال مدیری پیرامون اینکه آیا تاکنون خوانندگی تیتراژ فیلمی را بر عهده گرفته‌ای، پاسخ داد: تا به حال در تلویزیون فعالیت نداشتم فقط یک تیتراژ برنامه برای سال گذشته داشتم. وی در ادامه در خصوص این سوال مدیری که آیا عاشق شدی، بیان کرد: بله عاشق شدم. در یکی از برنامه‌ها با خانواده همسرم آشنا شدم و بعد از رفت‌وآمدی که دو خانواده داشتیم ازدواج کردیم. در حال حاضر یک دختر پنج ساله دارم.

بیاتی ادامه داد: صدور مجوز سخت شده است از طرفی تولید آثار موسیقی کم است و با توجه هزینه‌های زیاد فقط کنسرت‌ها می‌توانند این هزینه‌ها را تامین کنند. درحال حاضر موسیقی شرایط خوبی ندارد. وی افزود: خیلی دوست دارم جوانان عرصه موسیقی در تلویزیون بیشتر حمایت شوند. برای شناخته شدن خواندن تیتراژ تلویزیون تاثیر زیادی دارد. به نظرم به خواننده‌های جوان تیتراژ بدهید آنها هم مخاطب خاص خودشان را دارند. نمی‌دانم چه اصراری است که فقط چند خواننده تیتراژها را بین خودشان تقسیم می‌کنند. حرف من این است که خواننده خسته نشده اینقدر تیتراژ خوانده است.

پویا بیاتی در پایان یک تابلو فرش به موزه دورهمی اهدا کرد. دکتر سیدعلی جمالیان مهمان دیگر دورهمی بود. جمالیان در خصوص علاقه خود به رشته پزشکی گفت: رویاهای همه پسر بچه‌ها در دوران کودکی، پزشک، پلیس، خلبان شدن است. مقطع نوجوانی من در دوران جنگ بود خیلی خبرها درباره مجروح شدن دوستان و آشنایان شنیدیم که توسط پزشکان خوب شدند. این اتفاق برای من مهم بود و در انتخاب رشته‌ تحصیلی‌ام تأثیر داشت.

وی افزود: به خاطر اینکه قلب منشا احساسات است در دوره تخصص، ابن رشته را خواندم چرا که خوب شدن مریض خود را از نزدیک مشاهده می‌کنید. شاید در صدم ثانیه یک نفر را از مرگ حتمی نجات دهید، رشته حساسی است.

جمالیان در پاسخ به سوال مدیری پیرامون اینکه قلب منشا احساسات است، پاسخ داد: اتفاقات خوب بیشترین تظاهر را در قلب نشان می‌دهد در صورتی که همه حس‌ها در مغز است. حتی مادربزرگم به من گفت هر وقت در دانشگاه یکی رو دیدی دلت لرزید او همسرت می‌شود. من بعد از دوران تخصص با همسرم در محیط کار آشنا شدم و با هم ازدواج کردیم. همسرم نسبت به ادامه تحصیل و مداوای بیماران اهمیت می‌داد و برای من مهم بود که همسرم اینگونه است. وی فوق تخصص نفرولوژی دارد.

مدیری در ادامه به این نکته اشاره کرد که دکتر جمالیان با گروهی بچه‌های بی‌بضاعت را به طور رایگان عمل قلب می‌کنند و این اتفاق خیلی خوب است. جمالیان در این خصوص گفت: ما در کشور به عمل‌های نارسایی قلب نیاز داریم که بیماران دچار نارسایی قلب باید در کودکی یا جوانی عمل شوند. به خاطر هزینه زیاد باید شرایطی را فراهم کنیم که در همه بیمارستان‌ها این جراحی انجام شود.

وی در خصوص غذاهای ایرانی گفت: خوشحال هستم در کشوری زندگی می‌کنم که غذاهای سنتی خوبی داریم و در بیشتر غذاها فیبر وجود دارد. در آمریکا تعداد مبتلایان به سرطان گوارشی زیاد است در حالی که در ایران اینگونه نیست. البته در این میان داروهای سنتی که در کشور ما استفاده می‌شود هم، مفید است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو